babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 13 września 2019

13.09.2019 Piątek 13-tego

i co z tego ? Nic . Żadnych wpadek ani innych rewelacji. Tak w ogóle to nie wierzę w różne piątki , koty i takie inne . Trzynasty piątek to zresztą bardzo dobry dzień . Dzień i godzina urodzin mojej wnusi . No to jak może być zły , a choćby tylko podejrzany. Wziął się zresztą z bardzo konkretnego zdarzenia historycznego sprzed wieków , mianowicie akcji likwidującej w jednym dniu w całej ówczesnej Europie zakon Templariuszy ; właśnie w piątek 13 października 1307 roku. Nie ma w tym nic pechowego. Jeśli ktoś miał pecha to Templariusze 7 wieków temu.
    A tak poza tym , na nasze podwórko przyplątały się dwa koty , właściwie to jeszcze całkiem młode kotki ; jeden rudy , jeden czarny, wsypały się do otwartego garażu  i od razu zaczęły się tam zadomawiać . Czarny okazał się bardziej płochliwy i szybko sobie poszedł , a rudy ani myślał. Zaczął się przymilać do mnie i mężusia i już nawet do firmy zawędrował, musiałam go pogonić z salki. Jak dla mnie mogłyby zostać .
Może wrócą ? na wszelki wypadek załatwię im jakieś kocie przysmaki . 

6 komentarzy:

  1. Też nie jestem przesądna! :-)))
    Masz zamiar jakąś kocią sierotkę adoptować?
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym , ale w domu nie miał by się kto nim zając. Może na emeryturze ...

      Usuń
  2. Koty dobrze wiedzą gdzie się zadomowić , wybierają sobie miejsce i ludzi z którymi chcą być , tak też wbiła się do nas nasza kotka, jako mały koteczek i była z nami 12 lat , bardzo kochana i wspaniała . Pozdrawiamy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , Pani Kubusiowa kotka mojej babci tak własnie ją sobie wybrała. Kochana była i śliczna , prawdziwa kocia księżniczka .

      Usuń
  3. Trzymam kciuki za powrot kotów . W czarnego kota i trzynastego w piątek nie wierzę. Mam swoje inne przesądy. Miłego weekendu.**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrócą , wciąż się jakieś koło naszego biura kręcą . Może dlatego ,ze kocimietkę posadziłam w skalniaku.

      Usuń