babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 10 września 2019

10.09.2019 Było filmowo ,będzie jak co wieczór

Obejrzany wczoraj film opisałam. Coś mi z czcionką nie poszło , za nic nie mogę zrobić jednolitego tekstu więc przepraszam za niedogodności w czytaniu. 
Tak poza tym tkwimy w trybikach jak zwykle i popychamy swoje sprawy do przodu. Dobrze, że pogoda sprzyja , jesienią powiewa i można się skupić na zadaniach a nie na przeczekiwaniu upałów. 
A miesiąc mamy wyjątkowo intensywny . 
Plany babusine na wczesną jesień :
- robótkowanie , a trochę tego jest ; kilka drobiazgów dla wykończenia dekoracji w pokoju, nowe  
  zazdrostki do kuchni , dekoracje jesienne , przeróbka swetra i coś ta, coś tam - jak znam życie coś się znajdzie
- odnawianie szafek po kartotekach bibliotecznych 
- wyprawa z wnukami na basen 
- jesienny przewrót w szafach 
-dokończenie stroju Astrid dla wnusi 
- inne ...............................................wpisać co mi strzeli do głowy

2 komentarze:

  1. Plany na jesienne długie wieczory. O filmie przeczytałam, ale zamierzam jeszcze raz spokojnie, bo to prawdziwa recenzja. Pierwsza moja myśl była" chyba nie obejrzę, bo od polityki mnie odrzuca. Mam na stanie wrzaski parlamentu wloskiego. Masakra. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś trzeba robić w jesienny czas.Na dziś mam nowy numer Sielskiego Życia - taki dwumiesięcznik z wiejskim klimatem i dekoracjami . Kupuje od paru lat jesienny i zimowy. A film warto zobaczyć ze względu na przesłanie - polityka to tak przy okazji.

      Usuń