babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 14 lutego 2019

14.02.2019 Jakby wiosna na horyzoncie

Cebulki wiosennych kwiatów mi wypuściły w przybiurowym ogródku . Patrzyłam i nie wierzyłam własnym oczom . Klucze ptactwa już od paru dni , a chyba nawet tygodni widuję , ale to nic dziwnego ; już od paru lat tak wcześnie latają . Ale żeby kwiatki , w połowie lutego ???  Na weekend jednak zapowiadają 13 stopni na plusie więc coś z tą wiosną jest na rzeczy ... Na razie wciąż przednówek , a przednówka nie lubię , o czym wciąż , co roku od nowa wszem i wobec oznajmiam. 
Mieliśmy dziś małą niezaplanowaną przerwę w robotach więc się urwaliśmy z mężusiem pooglądać miejscową ofertę kanap i narożników . I fajny patent odkryliśmy . Kanapo- narożnik, z pudłem na pościel i funkcją spania. Takie 3  w 1. Wystarczy poodwracać niektóre moduły i przesunąć i z narożnika robi się kanapa. Jedyna wada to ta, że nie chcą zrobić w innym kolorze niż te co mają w ofercie. Jak pani usłyszała , że szukamy w kolorze butelkowej zieleni to jej szczęka opadła. Ale może ich przekonamy , bo po dłuższej rozmowie i podpowiedzeniu typu próbnika i numeru tkaniny zaczęli się zastanawiać , że może jednak , ale będzie drożej. No przecież nie mówiliśmy , że ma być tanio . Zobaczymy . Wybieramy się raz jeszcze do Swarzędza. 
I jeszcze motyw walentynkowy . Dostałam dziś taki e- mail :
"From Rudy , do Hanna:
Temat: Hanna, jak Twój związek z... drukarką?
I w treści :


Z drukarką nie zawsze jest kolorowo.
Zawiesza się, zacina papier, nie chce się połączyć?
Z okazji Walentynek odbuduj Waszą relację
– spraw jej nowy wkład.
I poniżej propozycja zakupu toneru do jakiegoś tam modelu drukarki . 

Mężuś przyniósł mi doniczkę  z fioletowymi dzwoneczkami w pełnym rozkwicie.  
Zmieniam wystrój , bo mi te ośnieżone drzewka nie pasują do tej pzrednówkowej pogody . 

6 komentarzy:

  1. Jak wrócę ze stolicy to najpierw sprawdzę trawnik. Na jesieni posadziłam różne cebulowe i ciekaw jestem efektu!
    Najlepszości!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej , a co Ty w stolicy porabiasz ? Na pewno wyrosną , ja posadziłam na jesieni 2 lata temu . Na wiosnę wyrosły , ale że było sucho więc nie były jakieś okazałe i już myślałam ,że słońce wypaliło całkiem jak wszystko w ogródkach , a tymczasem w tym roku znów wypuściły. Baw się dobrze w stolicy.

      Usuń
  2. Przecież mówiłam ze wiosna będzie wczesniej. :) zwiazek z drukarką trzeba ratować a kanapa 3 w 1 brzmi ciekawie. Całusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubawiło mnie to poprawianie relacji z drukarką . Dziś zresztą Rudy znów do mnie napisał , tym razem już w normalnym tonie ; przysłał opis drukarki, która drukuje linie papilarne. Fakt, że nie miałam pojęcia ,że takie już są .

      Usuń
  3. W gościnie jestem u dawnej Stylowiczki - prawie Twoją imiennniczka! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się u kogo ,pozdrowienia serdeczne przekaż . :)))

      Usuń