babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 10 lutego 2019

10.02.2019 Wszystkiego po trochu

dzisiaj i na luzie . Bez pośpiechu i spinania się . Z materiału pozostałego od worka na kapcie uszyłam małemu poszewkę na jaśka . Lubi wszelkie autka więc na pewno się ucieszy , skończyłam czytać książkę - jutro coś napiszę , bo jakoś dziś nie mogę myśli zebrać . Najwyraźniej luz mi nie służy.Pooglądałam też swoje ulubione programy. Pobawiłam się próbkami farb do ścian , ale na razie niczego nie wybrałam . Długo schną . Muszę do jutra poczekać , żeby efekt zobaczyć . Na razie malowałam na kartonach . Jak wybiorę odcienie to zrobię próby na ścianie. Wiem ,będzie głupio wyglądać ale i tak za parę tygodni malowanie więc nie szkodzi. Przykroiłam sobie elementy plecaczka , na razie bez tych , na które mi zabrakło materiału więc musi poczekać , przynajmniej do jutra . Mężuś jak zwykle nadrabia zaległości w czytaniu i poza tym też się niedzielnie leni. 
I tak sobie niedziela biegnie , dość powoli jak na nasze możliwości. Następny tydzień będzie intensywny więc nam ten luzik na rękę . 

2 komentarze:

  1. Brzmi relaksujaco. I dobrze bo jak piszesz tydzień zapowiada się intensywnie. :)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w sumie nic nowego, ale czasem bywa więcej spraw niż zwykle.

      Usuń