babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 13 lutego 2019

13.02.2019 Sprawy babusine jak zwykle

Praca jak praca . Miałam dziś chwilę luzu więc zrobiłam sobie zestawienia kosztów . Straszne kwoty mi wychodzą jak to wszystko się zsumuje . 
Pogoda marna , niby to zima ale bez zimy, jakaś mżawka na zmianę z wiatrem. 
W domu też nic specjalnego , zajęłam się dziś czytaniem "Polityki" . Bardzo ciekawy numer dzisiaj.  Mężuś ściąga filmiki z bajką o Psim Patrolu. W sobotę mamy znów wnuczków na noclegu . Starszy świętuje w sobotę ósme urodziny . Postanowiliśmy urządzić mu je w Mac Donaldzie. Robią takie akcje . Zabierzemy też wnusię i poświętujemy wspólnie .Dziadek już tam uszykował zestaw lego-technic.  Rodzice idą na zabawę organizowaną co roku przez szkołę , połączoną z loterią . Zbierają w ten sposób środki na szkolne potrzeby . Oczywiście babcia z dziadkiem przekazali kilka fantów na loterię; w tym roku skórzany portfel, piersiówkę ( kiedyś mężuś dostał z jakiejś okazji i tak sobie leżała zapomniana w szafie ) , kilka książek , które kupiliśmy od fundacji , którą od lat wspieramy jako firma i firmowe reklamówki - kubeczki.  Dajemy coś co roku . 
Od poniedziałku jestem na diecie . Postanowiłam powtórzyć odchudzanie . Przez te szaleństwa z budową firmy i remontem łazienek a na dodatek zimowe nic nie robienie przybyło mi kilogramów, już to widzę po ciuchach . Co najmniej z pięć muszę zrzucić , a jak uda mi się pociągnąć  dłużej to tym lepiej. 

2 komentarze:

  1. Z tym odchudzaniem to ogólne. Ja też mam nadwyżki z zajadania stresu. A karnawał to czas zabawy w każdym wieku. :)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ósme urodziny to nie takie hop, trzeba poświętować .

      Usuń