babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 16 sierpnia 2018

16.08.2018 Znalezisko

Po tym wczorajszym szaleństwie z taczką i grabkami byłam tak zmęczona ,że uciekło mi najważniejsze . ZNALEZISKO !!!  Odkrycie !!!  Zagadka !!! Czyli :

Mieszkam w moim mieście ponad 50 lat i nie miałam pojęcia ,że coś takiego istnieje . Przejeżdżałam obok tego miejsca tysiące razy odkąd mamy działkę ( mamy - mam na myśli rodzinę , czyli od początku lat 90-tych ) i nigdy tego orła nie widziałam.  Znalazło się najwyraźniej na dniach , bo 2 tygodnie temu kiedy tam byłam poprzednim razem jeszcze tego nie było widać. Wyglada to na fragment starej rampy kolejowej. Mieści się tuż obok bocznicy , na której zakład pracujący dla VW ma punkt przeładunkowy .Ma około 1m  wysokości i szerokości. Było sobie przez lata zarośnięte i zapomniane , aż przy okazji prac remontowych przy rampie odnaleziono . Nikt jednak o tym znalezisku nikogo nie informował.  Skąd się wzięło ??? Zagadka !
Dziś rano wysłałam tę fotkę do naszego miejscowego tygodnika i temat chwycił. Po 2 godzinach oddzwoniła do mnie dziennikarka , pogadałyśmy chwilę o znalezisku i będzie artykuł. Wyraziłam nawet zgodę na podanie mojego nazwiska jako tej odkrywczyni . Może tygodnik odkryje historię tego orła? I ciekawe co na to muzeum ? Będę na bieżąco informować o rozwoju sytuacji.

Tak poza tym wszystko wskazuje na to,że trafiłam czwórke w totolotka. Jutro się wybieram po odbiór wygranej , ale w sumie to nie wiem , bo kupiłam kupon z plusem i w tym "plusie" właśnie mam to trafienie . Nie wiem jednak jek ta gra z plusem działa . Zobaczymy . 

2 komentarze:

  1. Gratulacje. I odkrywczyni i totek. Bardzo ciekawe znalezisko. Informuj na bieżąco. :)*

    OdpowiedzUsuń