babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 17 sierpnia 2018

17.08.2018 Wakacje z wnusią

wprosiła się wczoraj i nie chciała słuchać , że babcia z dziadkiem idą do pracy. Pojechała dziś ze mną do biura i grzecznie się bawiła. Pozwoliła mi pracować. Jeździła ze mną załatwiać sprawy a teraz ogląda smoki. Jutro jedziemy na Termy Maltańskie popływać w basenie. I tak do niedzieli. 
Tak poza tym , wygraną odebrałam ; równiutkie 100zł. Kupiłam kolejny los z plusem. A co tam ... 
         W kwestii znaleziska w miejscowym tygodniku artykuł się ukazał. Nie wielki , ale jest . Wzmianka o tym jak go znalazłam i opinia dyrektora muzeum . Stwierdził, ze musi mieć około 50 -ciu lat , prawdopodobnie jest dziełem żołnierzy z  dawnej jednostki , która tu stacjonowała , w tym jednostka inżynieryjna , która prowadziła prace budowlane ( bo u nas jest jakiś punkt strategiczny czy coś takiego...) . I faktycznie jak tak sobie przypominam , to kiedyś widywało się takie orły przy wjazdach do jednostek wojskowych pomalowane na biało i obłożone jakąś czerwoną cegłą ,albo czymś podobnym jako tło. Nasz odnaleziony orzeł jest na terenie PKP więc to oni powinni się tym zająć . Czy się zajmą i zadbają  , dowiemy się za jakiś czas. Tak zapowiedziała autorka , kończąc artykuł.  Na razie tyle w temacie zapomnianego orła . 
    No dobra ,napisałam co miałam napisać , muszę się zająć kolacją dla wnusi i dla nas.




2 komentarze:

  1. Całkiem niezla kwota. Gratulacje jeszcze. A wakacje z Wnusia dodają latu uroku. Niedlugo szkoła to niech korzysta z babci. Milych chwil.:)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej nie robimy tego co zwykle w dni wolne.

      Usuń