babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 3 lipca 2018

3.07.2018 Powody mojego wkurzenia

wprawdzie nie zniknęły , ale humorek mi się zdecydowanie poprawił.A to za sprawą żakieciku , który sobie kilka dni temu zamówiłam. Dziś przyjechał. Jest po prostu przecudny ! Dawno nic mi się tak nie podobało jak ten żakiet. Z powodu okazałego biustu wzięłam rozmiar większy , bo zwykle ciuchy, które nie mają stretchu nie dopinają mi się na biuście. I dobrze zrobiłam; leży idealnie i nawet guzików poniżej nie muszę przesuwać , bo będę mogła nosić go jako kurteczkę na np, sweterki.  Okazał się ładniejszy niż na zdjęciach ; piękne , żywe kolory , podszewka w bratki i śliczne guziki , dwa w krateczkę , dwa w bratki jak podszewka . I po przymiarce stwierdziłam ,że ładnie wyglądam w morskim kolorze - w przeciwieństwie do klasycznego granatu i niebieskości , które mnie postarzają . Taki drobiazg , a jak to cieszy!  
Remont w toku ,choć z przerwami . Wczoraj majstra nie było ( rozchorował się razem z całą rodziną podobno i to był jeden z powodów mojego wkurzenia) za to dziś starał się zrehabilitować i trochę nadrobił. Mam już płytki w całej łazience i wybudowany blat pod umywalkę . Przymierzyliśmy ! Wygląda świetnie. Jak będzie obudowana płytkami i wszystkie detale zainstalowane , efekt będzie fantastyczny! I dobry pomysł miałam , że odwróciłam tę wannę. Zrobiło się dużo więcej miejsca. Może do końca tygodnia się majster wyrobi i wreszcie wykąpię się w nowej wannie ? .

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Piszę u Ciebie komentarze ale się nie pojawiają .Pojęcia nie mam dlaczego

      Usuń
  2. Zdjęcie żakiecika poproszę. :)

    OdpowiedzUsuń