babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 1 stycznia 2018

1.01.2018 Witam w Nowym Roku !

Będzie lepszy ? Będzie ! Trzeba w to wierzyć i nie oglądać się za siebie .  
Z okazji urodzin pospałam sobie do 10.30 . Dawno mi się to nie zdarzyło. A potem kręciłam się po domu bez pospiechu i bez konkretnego celu. Posprzątałam po wczorajszym świętowaniu , pooglądałam sobie ulubione programy na discovery historia  i tyle. Po południu przyjechała młodzież na urodzinową kawę . Dostałam drugą część Kena Folleta "Świat bez Końca " oraz  bukiet słoneczników i czekoladki . Bukiet słoneczników , w środku zimy ! Postarała się młodzież . A wnusia przytargała mini-keybord , który dostała na Gwiazdkę tylko po to żeby zagrać mi "Sto Lat" i to w wersji polskiej i angielskiej . Szybko się nauczyła . 
A jutro ... Jutro dzień jak co dzień . 
Jeszcze raz : dobrego , spokojnego roku ! 

2 komentarze: