babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 5 stycznia 2018

5.01.2017 Mam kota

wiem o tym i się do tego przyznaję . Zawładnął mną remont łazienek . No i zaczęłam od końca . Nie mam jeszcze żadnej armatury , ani baterii , ani stelaża do sedesu a już kupiłam przycisk do spłuczki czyli rzecz absolutnie ostatnią , która będzie potrzebna . Nasz hydraulik doradza nam tylko dwie firmy , które mają dobry sprzęt tego typu , a że trafiłam na designerski przycisk jednej z tych dwóch , polecanych firm to kupiłam i tym sposobem już wszystko wiadomo ; została jedna. Od kilku dni szperam po portalach szukając efektownej i trwałej armatury. Płytki od trzech lat czekają już na remont. Mężusiowi przycisk pokazałam wczoraj na obrazku i oczywiście narzekałam na cenę , a mój mężuś po swojemu :" jak jest dobrej jakości i ładne to masz kupić i nie żałować na to kasy , prędko następnego remontu w łazience robić nie będziemy" . No to kupiłam ... 
Tak poza tym nic szczególnego dzisiaj. Urwałam się na trochę z pracy , żeby zrobić zakupy przed jutrzejszym świętem , dokończyłam zakupy po pracy w sąsiedniej Biedronce . Ludzie szaleją jak to przed każdym świętem .Kupują na potęgę . A to przecież tylko dwa dni. 
Kupiłam nowy numer "Mojego Mieszkania" . Nowy trend w wystroju wnętrz. Ciemne kolory , zieleń , granat , fiolet , brąz , grafit , nawet czerń na ścianach . Znaczy epokę wyprzedziłam prawie 6 lat temu i jedną ze ścian w kuchni zrobiłam w kolorze ciemnej śliwki. W modzie jest też amarant - ulubiony kolor mojego męża , choć w nieco mrocznej , bardzo ciemnej wersji i połączeniu ze złotem, co w sumie wygląda ciekawie 
W dni wolne liczę na luz i spokój . Może odświeżymy  korytarzyk przy sypialni . A jeśli nie , to i tak mam co robić .No i książkę .

2 komentarze:

  1. Remonty Twoja specjalność. A przycisk nacisniety. Zaczyna się dziać. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zaczyna , ale remont właściwy chyba dopiero po Komunii naszej wnusi. Ostatecznie i tak zdecyduje termin układania płytek , bo z tym jest największy kłopot

      Usuń