babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 6 stycznia 2018

6.01.2018 Niby to święto , ale jakieś takie ...

jakoś ciężko mi zaakceptować Trzech Króli jako święto ustawowe. Jeszcze nie tak dawno był to zwykły dzień , a kto chciał to świętował. Ja dziś nie świętowałam. Mężuś też nie . Odsypiał tydzień pracy, a ja nadrabiałam domową robotę czyli prasowanie . Leżało od świąt, ale zrobiłam z tym porządek. Na obiad usmażyłam całą górę plyndzów ( placków ziemniaczanych znaczy) . No a po obiedzie , zabraliśmy się za remont korytarzyka obok  sypialni. I nie ma to jak mieć farta . Mężuś zdjął plafon , ja zabrałam do łazienki żeby umyć i nim zdążyłam to zrobić klosz po prostu wybuchł . Rozpadł się na drobne kawałeczki. Zaliczyłam więc dodatkowe sprzątanie , bo usunięcie szkła z wanny to jest problem. A co ciekawe nawet nie trąciłam tego szkła ani nie zawadziłam o nic. Ot strzeliło i tyle.  Mężuś postanowił wkręcić żarówkę w to miejsce , taką specjalną o dużej mocy , ostatnią ze starszej generacji - takich już nie produkują . I wkręcił . Po sekundzie , z niewyjaśnionych przyczyn żarówka spadła i rozbiła się na drobne kawałeczki . Znów nie planowane sprzątanie . Najwyraźniej nasze mieszkanie samo domaga się remontu i zmian. Jeśli o mnie chodzi nie mam nic przeciw.  W końcu jednak udało nam się pomalować i nawet sufit nieco wyrównać. Jutro nałożę jeszcze jedną warstwę farby na sufit i srebrzysty lakier na ścianę . No i trzeba będzie jakiś market odwiedzić , żeby kupić nową lampę . Pytanie czy jutro będą czynne markety budowlane , bo w jakieś niedziele mają być zamknięte od tego roku. 
Wieczór z książką i grzanym winkiem .

5 komentarzy:

  1. W Italii spokojnie. Glowny temat to saldi. Cxyli pracowicir i odpoczynkowo wieczorem. Dobtej niedzieli.**

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest jak się pisze w telefonie i bez okularów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne .że Pani uważa ze to takie nieważne Swięto - a to najstarsze ze Swiąt ustanowionych przez kościół katolicki.
    Boże Narodzenie Pani obchodzi i jakoś nie ma jęczenia że to niepotrzebne. Z lektury bloga wyziera tęsknota za zniesionym świętem 22 lipca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepsko z tą lekturą mojego bloga jeśli jedyny wniosek to taki , że tęskię za PRL-em.

      Usuń