babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 11 maja 2017

11.05.2017 "Nie chcem ale muszem " ( cytat z klasyka)

wspomnieć o polityce. Przyjdzie mi się chyba po raz kolejny odnajdywać w nowej , obcej rzeczywistości ( i obym w złą godzinę znów nie chlapnęła)przyjmować do świadomości ,że żyję w systemie totalitarno- wyznaniowym . Po tym co widziałam wczoraj w tv , w temacie kolejnej miesięcznicy - tak zwanej ( skąd w ogóle taki dziwoląg słowny) nie sposób myśleć inaczej. Ani słowa o tragicznie zmarłych , za to pełne nienawiści , pogróżek i inwektyw przemówienie prezesa , skierowane do obywateli spokojnie stojących na placu z białymi różami w rękach. Różami, które jeszcze parę miesięcy temu miały być symbolem wsparcia dla tych , którzy nie godzą się z wykopywaniem z grobów ich bliskich . Kilkudziesięciu wylegitymowanych , czworo zatrzymanych...
Realny socjaliźmie tak pracowicie budowany za mojej młodości  czyżbyś już  wrócił na dobre??? 
A tak z przymróżeniem oka ,  mamy nową mowę kwiatów ; biała róża jako symbol nienawiści i skrajnej głupoty ... Żyję w oparach absurdu . Nie , to już nie są opary , to 100% koncentrat absurdu. 

    A poza tym nic nowego. Szefowa biblioteki po książki przyjechała. Szczęka jej opadła na widok ilości , a jeszcze bardziej tego co oddaję . I miała wątpliwości czy na pewno chcę je oddać . No cóż , u mnie już swoje zadanie wykonały , niech jeszcze posłużą innym. Pogadałyśmy jeszcze chwilę o posiadaniu książek na własność , podziękowała i pojechała do pracy a ja zajęłam się swoimi sprawami. 
W końcu zrobiło się nieco cieplej. Jutro już ma być ponad 20 stopni , ale kto to wie , co nam pogoda zafunduje . Może w weekend da się pojeździć na rowerach ? 


8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście biedne te białe róże. Opary absurdu mogą zadusic. Miejsce na nowe książki masz czyli wszystko po japońsku nabiera tempa. A jutro już znowu koniec tygodnia. Niewiarygodnie czas leci.***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano leci , ale ostatnio mi z tym dobrze. Takie wolne dwa dni bardzo mi się podoba.

      Usuń
  2. O naszej polityce to nawet myśleć hadko! Wrrr!
    Gdy się przeprowadzaliśmy nad jezioro, zatargalismy przed tym trzy duże walizy książek do biblioteki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze lubiłam politykę tak mnie ostatnio wkurza.Taki klimat niestety.

      Usuń
  3. Moj ojciec mi wczoraj prawie plakal przez telefon Bo nie moze tego zniesc... W kiciu siedzial by Polska byla wolna.... I co? Glupota wiekszosci woli niewole. Pewnie jak przyjade latem to sie ostro zdziwie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupota, brak wiedzy historycznej i interesowność ( 500+ i te rzeczy) .No i wiara katolicka w wersji toruńsko- pisowskiej

      Usuń
    2. Podzielam twoja opinie bo w rodzinie mam kilku takich zapatrzonych na 500+... Koszmarek.

      Usuń
    3. Też mam u siebie takich i co najgorsze wykształconych , z tytułami naukowymi . Widać mój młodszy syn ma rację twierdząc ,że fakt , że ktoś posiada wykształcenie nie zawsze znaczy ,że jest mądry.

      Usuń