babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 12 maja 2017

12.05.2017 "Popierajcie swojego szeryfa"

Znaczy swoich . Otóż i popieram i Was drodzy czytelnicy i czytelniczki mojego bloga pięknie upraszam . Jest taki adres :www.bryla.pl i tam pod tym adresem w zakładce "bryła roku" są budynki , które pretendują do prestiżowej nagrody architektonicznej. I tam jest też budynek Wiadomości Wrzesińskich", wesprzyjcie proszę i zagłosujcie na tę budowlę , w której też mamy swój malutki udział , bo montowaliśmy tam parę fajnych nowoczesnych gadżetów .
A tak poza tym to nałaziłam się dziś po sklepach i nie kupiłam prezentu dla synka pracusia . Liczyłam ,na jakieś klocki lego - technics i nic , ani jednego pudełka . Jutro wskoczę jeszcze do sklepu firmowego ; może tam coś będzie . Dziś już niestety nie zdążyłam. Za to zdobyłam dla wmusi maskotkę smoka Szczerbatka  z filmów o obrońcach Berg. Będzie piszczeć z radości , bo to jej ulubieniec. 
Pogoda sprzyja , jutro chyba wyciągnę rowery i mężusia na przejażdżkę. 

3 komentarze: