babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 7 maja 2017

7.05.2017 Deszcz , deszcz

deszcz. Właściwie cały dzień . Deszcz potrzebny niech pada. Mnie nie przeszkadza. Lenistwo totalne. Cały dzień z książką . Dawno nie miałam takiej laby.  Jutro już tak wesoło nie będzie, dzień pracy jak każdy czyli tysiące mniejszych i większych spraw do załatwienia. 
Przesadziłam mojego amarylisa do doniczki z ziemią . Przycięłam mu przy tym liście . Albo przeżyje albo nie , zobaczymy. Nie mam pojęcia co z tego wyniknie. 
Znów się ochłodziło. A już się ucieszyłam , że cieplej i wystarczy żakiet . Chyba ciepła kurteczka jeszcze się przyda. 

6 komentarzy:

  1. Właśnie powiedziałam że nie pamiętam takie mają w Italii. Rano ciepło i słonecznie. Po południu zaczynają napływać chmury i teraz zanosi się na deszcz. Gdzie ta piękna wiosenna pogoda. ***

    OdpowiedzUsuń
  2. Deszczu wspolczuje Bo mama dzis mi powiedziala, ze pada non stop w poznanskiem I zimno do tego. U nas jeszcze nie lato alé wiosna tak. Ja za to sadzilam wczoraj begonie przed domem I w skrzynkach na okna. Dzis wolne Bo 8 maja u nas wolny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to mi ta pogoda nie przeszkadza , ale w innych rejonach kraju nie ciekawie ; zalania , podtopienia, osuwiska ziemi , gradobicia itd.

      Usuń
  3. Jezioro dzisiaj po południu przypominało nasz Bałtyk w czasie sztormu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam już wzburzone ale żeby aż tak jak Bałtyk ! Może kiedyś i takie zobaczę.

      Usuń