babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 28 marca 2017

28.03.2017 Sprawy babusine

Jak zwykle u nas tempo szaleńcze i nie odpuszcza . I póki co niech tak będzie , bo trzeba nadrobić to co budowa pochłonęła. Jakiś cel jest . 
Z innych tematów , to przy okazji załatwiania spraw w mieście wskoczyłam do tzrech sklepów z ciuchami . I nic - spódnica nie do kupienia . Dziwne ... Za to w rosmanie zarobiłam jedną rzecz gratis. Nie lubię rosmana ale mam po drodze i wcześnie otwarty więc jak już muszę to czasem tam idę . A poszłam po zapach do łazienki i wałki do włosów . Oczywiście jak weszłam , to przypomniałam sobie, że mężuś ostatnią piankę do golenia używa i trzeba zapas uzupełnić i wzięłam jeszcze jeden zapach z przeznaczeniem do nowego biura . A pani przy kasie mi mowi, że jak jeszcze coś wezmę , to najtańsza rzecz będzie gratis . A co mi tam , wzięłam dodatkowy wkład zapachowy , też do biura i tym sposobem wałki do włosów mam za darmo . ( No , powiedzmy , nie ma nic za darmo i tak musiałam kilka rzeczy kupić ) 
Byłam na zebraniu wspólnoty mieszkaniowej . Jest dobrze. Kasa na dużym plusie . Postanowiliśmy w tym roku nie wydawać na nic więcej poza niezbędnymi remontami , bo w 2019 kończy nam się umowa na dzierżawę pieca . I trzeba będzie zdecydować czy idziemy dalej w tę stronę i podpisujemy dzierżawę , czy się przerabiamy na gaz czy wykupujemy piec i sami dalej sobie palimy i jeszcze ze trzy inne opcje.  W 2004 roku osobiście negocjowałam tę umowę  ( bo się udzielałam w zarządzie ale mi przeszło ) i wynegocjowałam korzystnie , a jak będzie z nową propozycją nie wiadomo. I na razie zostawiamy kasę na ewentualne inwestycje związane z kotłownią . Jeśli nie wykorzystamy kasy , to odnawiamy posadzki na klatce schodowej . Może być . A tak w ogóle , to niedawno wyprowadzili się tacy nawiedzeni sąsiedzi - od razu połowa problemow mniej .  

2 komentarze:

  1. Dziwne z ta spódnicą. Ale czesto tak jest. Niby wszystko jest a to czego szukasz akurat nie. Ja tez lubie gratisy :) Zwlaszcza w Acqua Sapone ( taki Rossmann) często dostaje prezenty. Miłego dnia ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat spódnicy rozwiązany . Trafiła mi się w locie pomiędzy pocztą a bankiem

      Usuń