babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 27 marca 2017

27.03.2017 Koniec

definitywny koniec budowy!!! Dziś byliśmy podpisać ostatnie papiery czyli zezwolenie na użytkowanie obiektu!  Teraz czekamy jeszcze na nadanie numeru posesji i dostarczenie pojemników na śmieci i możemy się wprowadzać . Chłopaki od razu chcieli kartony pakować , ale tak to się nie uda. Potrzeba na to trochę czasu i zorganizowania się . Damy radę ( tfu na psa urok - wkurza mnie to określenie ze względów wiadomych) .
A tak poza tym to jak zwykle. Tempo szaleńcze a tu święta niebawem ... O świętach to ja jeszcze nie myślę i nie wiem czy w ogóle pomyślę. Chyba coś przygotuję w locie i tyle. Na Wielkanoc i tak mam mało roboty , bo dzielimy się z synowymi. Dekoracje też zdążę zmontować z tego co mam. 
Zdołowałam się dziś trochę . Przy okazji odbierania towaru wpadłam do sąsiadującego sklepu z ciuchami z myślą ,że może wyhaczę sobie jakąś fajną wiosenną spódniczkę , bo właśnie stwierdziłam ,że by mi się przydała jakaś jaśniejsza na wiosnę i co ? ano nic , zero . Mieli ze trzy modele w beżu niebieskim i granacie ... Panie robiły co mogły ,żeby mnie zachęcić do kupna jednej z nich ale źle trafiły , bo jak wiadomo te trzy kolory omijam szerokim łukiem od wczesnego dzieciństwa . Zobaczę w innych sklepach , ale podejrzewam ,że będzie podobnie , bo to akurat moda taka. No i jeszcze muszę na taką rundkę po sklepach znaleźć chwilę . Jakoś spódnice są w niełasce , bo na bon prixie też nic nie ma. A mam akurat potrzebę , bo wyjazd na firmową imprezę nam się szykuje. Na wieczór odpowiednią suknię mam, chciałam coś bardziej wiosennego i eleganckiego na dojazd i czas przed częścią oficjalną i taka spódniczka by mi temat załatwiła. Ostatecznie pojadę w jasnych spodniach i zielonym żakiecie ale nie lubię spodni. A co tam , mam jeszcze z 10 dni , coś wymyślę. 

2 komentarze:

  1. Teraz Wielkanoc nowa siedziba wyprzedzi. I dobrze. A spodniczke spróbuj upolować bo jak Ci jest potrzebna to za ciosem. Całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą spódnicą to naprawdę jakieś dziwo. Obskoczyłam dziś po drodze jeszcze trzy sklepy i też nic.

      Usuń