babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 17 marca 2017

18.03.2017 Taki se ten dzień

Właściwie nijaki. Nic specjalnego się nie działo poza tym ,że na godzinę synowa zostawiła mi młodszego wnusia. Fajny jest . Ładnie się bawi , wszystko go ciekawi i wciąż coś mówi , głównie po swojemu , ale i normalnych słów poznaje coraz więcej . 
Po południu pojechaliśmy odwiedzić wnusiów. Zawiozłam im włóczkowe króliki. Obaj pokochali je od razu . Starszy mnie wyściskał i stwierdził, że " babcia się tyle namęczyłaś ,żeby nam te króliki zrobić " . Czy nie jest słodki ?  Pokazał mi swoje szkolne zeszyty i ćwiczenia. Pięknie pisze jak na takiego co się dopiero zaczyna uczyć . Aż się zdziwiłam , bo w ogóle , to zwykle energia go roznosi i wciąż jest w ruchu , a pisanie wymaga skupienia . 
Jutro mężuś umówił się z klientem , a ja poszaleję z miotłą i szmatami . Muszę chatkę ogarnąć trochę bardziej niż zwykle. W końcu wiosenne porządki to taki co roczny rytuał . Miałam w planach umycie okien , ale pada i jutro też ma padać więc raczej odpada. A w końcu czy to takie ważne , święta i tak się przecież odbędą .  No i czas znów przewrót na półkach poczynić , lżejsze ciuszki na niższe półki przełożyć , grube swetry na wyższe. Wiosnę już gołym okiem widać .
Moja rzeżucha już gotowa do jedzenia . Jakoś szybko w tym roku wyrosła. 

6 komentarzy:

  1. Rzeżucha to jest to. Tu mało znana. Ja chleb z masłem i rzeżucha lubię. Porządki świąteczne mam z głowy. Już kolejny rok. Rok temu zaczęłam i zlecialam ze stołu a w tym roku nie mam stołu. W ogóle jakoś chandrę mam. Chyba przesilenie wiosenne mnie dopadło. Miłego sprzątania. Czasami trzeba.***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trzeba, a najbardziej o sprzątanie wołają okna po zimie.

      Usuń
  2. Rzezuche wyśmieje w niedziele palmowa bo to u mnie tradycja. Porządków zroboc pewnie nie zdarze bo jak ktoś z domu o 7:20 wyjeżdża i o 19 wraca to nie ma jak sie zorganizować... W niedziele nie sprzątam bo tak mnie nauczono... A chciałbym, bardzo bym chciała wiosenne porządki sobie zrobic... A tak choroby mnie sie trzymają, kilka prac i kłopotów... Hm wiosna za oknem wiec bedzie lepiej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie lepiej . Ja też za bardzo czasu nie mam na jakieś wielkie porządki , ale czasem trzeba . Dbaj o siebie , sprzątanie w sumie mało ważne.

      Usuń