babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 15 marca 2017

15.03.2017 Sprawy babusine

Zgrzytam zębami; dziś 15 a to znaczy ,że kasa do utylizacji czyli zus. No cóż , tak być musi póki co. Na wszelki wypadek kupiłam totolotka. Dziś kumulacja , ponad 30 mln. Trzeba dać szansę Panu Bogu , co nie ?  Niechby się co trafiło na stare lata , to i zus by nie był potrzebny.
Podglądam trochę wybory w Holandii i pomijając tendencje, moją uwagę zwróciły lokale wyborcze ; jakieś dworcowe holle , przejścia w trudnych do określenia co do przeznaczenia  budynkach i urny zrobione z koszy na śmieci z pokrywą ,zamknięte na zwykłą kłódkę . A u nas problem , bo urny nieprzeźroczyste i brak kamer i posądzenia o fałszerstwa . Daleko nam do Europy jednak. 
W pracy wszystko idzie swoją drogą , choć zaczyna się zbierać ich coraz więcej. 
W sklepach coraz więcej wielkanocnych gadżetów ale postanowiłam nic tym razem nie kupować żadnych. Mam tego całe mnóstwo z poprzednich lat więc wykorzystam .Najwyżej przemaluję na inne kolory. 
Przyszły katalogi wiosenne z bon prixu i cellebes , ale też nic nie będę kupować. Ciuchów też mam dość. I w ogóle nadmiar rzeczy.  Trudno potem coś znaleźć w szafie jak potrzeba. Weekend zapowiadają deszczowy więc trawniki przy biurze pewnie poczekają , ale może to i lepiej , bo przynajmniej domowe porządki zrobię . To dopiero w sobotę więc na razie nie będe sobie tym głowy zawracać . 
Zarezerwowałam dziś lokal na przyjęcie urodzinowe mojej matki. Postanowiliśmy z młodzieżą ,że z okazji 80-tki zaprosimy ją na uroczysty obiad do restauracji. Nic specjalnego ; obiad , deser , kawa i tort. No i jakiś szampan. 

2 komentarze:

  1. Z takiej okazji uroczysty obiad rodzinny konieczny. A polityka. Cóż nie tylko nam daleko ale oddalamy się jeszcze. Żeby wygrać trzeba grać.****

    OdpowiedzUsuń