babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 13 marca 2017

13.03.2017 Siedem lat

Tak, tak ; to już siedem lat odkąd się produkuję na tymże blogu . Naskrobałam się nie mało . Wcześniej pisałam w dziennikach TS ale po niemal 10 latach z sympatycznego pełnego dobrej energii miejsca zrobiło się skrzyżowanie Pudelka z Naszą Klasą , pojawiły się różne złośliwe trolle iiii... No , krótko mówiąc nie moja bajka. No to się wyniosłam i swój kawałek cyberprzestrzeni znajdując tutaj na blogspocie zaczęłam się zadomawiać . No i dziś , po siedmiu latach wciąż tu jestem . I na razie nie myślę się stąd ewakuować . Drugi blog , wspominkowy chwilowo zawiesiłam . Długo już to trwa ale obiecuję ,że przywrócę mu dawną świetność. Na razie jestem zagoniona . Obowiązki zawodowe niestety wygrywają z przyjemnościami. I wiecie co ; dobrze mi tu i cieszę się ,że mam czytelniczki a może i czytelników , choć tylko nie liczne osoby się ujawniają . Słupki statystyczne mówią swoje . Dziękuję więc Wszystkim za odwiedziny i sympatię .   





4 komentarze:

  1. Kolejnych 7 lat No to dobra cyfra. A potem kolejnych 7 i będzie "oczko". Lubię tu zaglądać i stało się to moim nawykiemm.***

    OdpowiedzUsuń
  2. Następnych Siodemek życzę! Niech Ci się tutaj nadal dobrze pisze!
    Dawne Stylowiczki też Cię odwiedzają i to fajne bardzo jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , na paru blogach trafiłam nawet na linki do siebie. Ja też do nich zaglądam , choć nie tak często jak bym chciała.

      Usuń