babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 16 marca 2017

16.03.2017 Sprawy babusine

Mniejsze , większe ,całkiem malutkie , udane i nie udane , załatwione i odłożone , kto by je tam wszystkie nazwał - jednym słowem takie jak zwykle. Jutro kończymy kolejną inwestycję , w przyszłym tygodniu dwie kolejne, a następne zaczęte . I dobrze.
Do domowych spraw się nie przykładam za nadto. Jakaś zmęczona się czuję . Pewnie z powodu przednówka. Pozbieram sie za parę dni jak zwykle. 
Temat wyjazdu przyklepnęłam ostatecznie, wpłaciłam zaliczkę . Teraz to już zostało odliczać dni do wyjazdu. Trafiłam w necie na fajne polityczne bajki w wykonaniu Krzysztofa Skiby. Są zabawne , polecam . Tytuł "Bajki Skiby". 
Definitywnie rozstałam się z zimowymi ciuchami . Noszę moją nową zielono-granatową kurteczkę , mitenki i półbuty a zamiast ciepłego szala bawełnianą apaszkę . Do kalendarzowej wiosny jeszcze kilka dni ale jest ciepło  7-8 stopni na plusie. 
Zmarł Wojciech Młynarski ,jeden z wielkich  bardów naszego pokolenia. 


2 komentarze:

  1. Odchodzą najlepsi a następców brak. U mnie dziś 21. Opalam twarzyczke na zaś bo potem słońce za silne i będę ja chować przed słońcem. Już są efekty. Wyjazd Cię zrenegeruje na pewno. Udanego weekendu.***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . W weekend muszę trochę poszaleć na miotle ,co by porządki świąteczne zaliczyć , a czasu mam nie wiele , bo potem już same rodzinne i nie tylko imprezy

      Usuń