babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 5 lutego 2017

5.02.2017 Zamiast pisania , kilka obrazków


Zacznę od imprezowania - stół skromny tym razem z czerwonymi akcentami i górami pączków 
w roli głównej 





Jak impreza - to prezenty , w tym przypadku prezent od mężusia 

Zakupowe szaleństwo czyli kurteczka ze sklepu z modą włoską 



Moja działalność robótkowa czyli królik albo raczej króliczynka 






I na koniec najlepsze : moje przyszłe miejsce pracy :


moje biuro 


Kącik socjalny z kuchenką 


I łazienka , z której jestem dumna , bo pomysł był w całości mój, projektantka jedynie zaprojektowała jak rozmieścić płytki . Oczywiście w realu wygląda to o wiele lepiej , ale wiadomo : 
dobrych fotek to ja robić nie potrafię 






4 komentarze:

  1. Wow! Te kafelki pofalowane - przepieknie wygląda! Pewnie już na ostatnim zakręcie jesteście, jesli chodzi o przenosiny w nowe miejsce!
    Pani Królikowa na schwał jest! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie tak , chociaż wciąż czekamy na odbiory .

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim duże. Dziś przyjechały foteliki do strefy klienta i mój i małżonka -do pracy więc wszystko nabiera kształtu

      Usuń