babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 18 stycznia 2017

18.01.2017 Nosi mnie

dzisiaj jak nie przymierzając diabła po święconej wodzie . Choinki w domu uwielbiam , ale jak długo nie robótkuję to mnie nosi i już . Co ma posiadanie w domu choinki do robótkowania ? Ano ma , bo jak wiadomo mieszkam w bloku, a te mają swoje ograniczenia gdy chodzi o posiadanie schowków i innych spiżarek .Siłą rzeczy moja pracownia robótkowa mieści się w kilku kartonach i jest porozstawiana w różnych zakamarkach. Choinka ogranicza mi do nich dostęp. No to mnie nosi . Już bym chętnie złapała do ręki jakieś igliczki lub hekiełek albo serwetki i pudełeczka czy coś... 
Do soboty , niech jeszcze choinka postoi a zaraz po kolędzie ją rozbierzemy . Już dzisiaj igliwia więcej na podłodze niż na gałązkach.  Zostanie jeszcze taka malutka , doniczkowa , którą aktualnie mam w kuchni na oknie a na wiosnę zamierzam wysadzić na trawniki przybiurowe. Bez szydełka i drutów do soboty wytrzymam jakby co, zwłaszcza,że jutro nam wnusię na nocleg przywiozą . W piątek obowiązki babciowskie muszę wypełnić . Chyba zabiorę wnusię na łyżwy po szkole i obiedzie. Lekcje może odrobić w sobotę , wolne ma przecież , choć rodzice zachwyceni tym pewnie nie będą . A niech nie będą ; od tego są babcie i dziadkowie , żeby wnuczęta rozpieszczać i pozwalać im na więcej niż w domu.  No i mam pretekst żeby się na te łyżwy wybrać . Dawno juz nie jeździłam , bo pogoda nie była po temu . Brak mrozu . mamy co prawda sztuczne , ale uruchamiają je przy zerowych i minusowych temperaturach , a szkoda. 
Tak poza tym , jak zwykle ; pracy pod grzywkę . Rozpracowywałam dziś kolejne funkcje programu fakturowego . Trochę mi to zajęło ; niestety nie jest już tak prosty jak jego poprzednia wersja ,, ale jakoś ogarnęłam ; do tego co muszę wykonać jutro i po jutrze mam przygotowany.  
Odwiedziłam zaprzyjaźnioną pasmanterię . Kupiłam kolorowy filc ( mam fajny wzór na poduszkę z filcowymi ozdobami) i perłowo szare nici do szydełkowania . Niedługo zacznę tworzyć dekoracje wiosenne . Wiem , wiem ; zima się dopiero zaczęła a ja już o wiośnie , ale tak mam . Czas pomiędzy nowym rokiem a Wielkanocą zwykle strasznie mi się wlecze. 

2 komentarze:

  1. Zrobiłam już 27 kurek, zaczełam kogutki. Taki sam wzór, tylko kombinuje, jak zrobić te kogucie super ogony. Pierwsze próby jakos wyszły, to może uda się do konca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż to swoje gospodarstwo drobiowe na fotkach.

      Usuń