babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 17 stycznia 2017

17.01.2017 Spraw babusinych kilka jak co wieczór

W pracy dzień miałam w locie . Co chwilę gdzieś jeździłam . A do księgowej , a to po towar a to na budowę , a to znów na pocztę , aż się kurierzy wkurzali , bo nie dali rady doręczyć przesyłki. Umówiłam się na jutro. Z kurierami żyję w zgodzie i się z nimi dogaduję więc idą mi na rękę jak potrzebuję . Jeden kiedyś mi nawet powiedział ,że lubi do nas przyjeżdżać , bo my go dobrze traktujemy ... Hmmm , cokolwiek to znaczy , miło usłyszeć . 
W sobotę czeka nas kolęda. Podpadła mi płeć duchowna w tym roku jak jeszcze nigdy ( choć nie po raz pierwszy) i nie mam ochoty ich przyjmować , ale niech tam . W końcu nie muszę się wysilać na rozmowy , niech odśpiewa swoje , weźmie kopertę i idzie w swoją stronę . 
W cyberprzestrzeni krąży kabaret w odcinkach pt. Ucho Prezesa . Smieszny - polecam . Ale bardziej od kabaretu rozśmieszyły mnie komentarze . A konkretnie , jeden z wyznawców przemówił w imieniu prezesa wszystkich prezesów . Sam prezes głosu nie wydaje ( przemawia na wiecach , w 10 dniu każdego miesiąca) , wydają przekaźniki . I taki jeden oznajmił w mediach internetowych ,że prezes kabaret ogląda i zauważył ,że ten rudy kot z kabaretu nie wygląda jak jego a w ogóle to dorosłe koty mleka nie piją ( piją , bo koty lubią mleko , choć nie koniecznie służy to ich zdrowiu, ale to inna bajka) !!!  I to mówi wszystko . Zupełnie inaczej i całkiem naturalnie by to zabrzmiało gdyby to sam prezes powiedział co myśli o tym kabarecie , ale jak mówi to jego przydupas , to to jest zabawniejsze niż kabaret jako taki. A tak w ogóle to czy my mamy jeszcze jakiś rząd , premierkę , prezydenta ? Bo od dłuższego czasu słyszę tylko "Kaczyński" . Kaczyński powiedział, Kaczyński chce , Kaczynśki będzie to czy tamto i tak w kółko. Nawet media się wkomponowały w tę retorykę .
Wychodzi na to ,ze zamiast rządu , premierki i prezydenta ,mamy Kaczyńskiego. 

2 komentarze:

  1. Bo to najprawdziwsza oczywista oczyqwistość! :-))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooooo! Tylko wciąz nie wiem czy się śmiać czy rwać włosy z głowy .

      Usuń