babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 15 stycznia 2017

15.01.2017 Światełko do nieba

było nie tylko kolorowe ale i głośne . Tak, tak byliśmy na finale orkiestry Jurka Owsiaka . Chórek wnusi śpiewał jako ostatni przed
światełkiem . Chwilę przyglądaliśmy się aukcji - może z 20 minut , może z pół godziny . W tym czasie wylicytowano przedmioty za dobre 10 tysięcy. W przyszłym roku chyba dorzucimy się do puli fantów na licytację . Dużo naszych klientów to zrobiło. Przed światełkiem załapaliśmy się na pyszną grochówkę . Wystarczyło wrzucić kilka złotych do świątecznej puszki i dostało się porcję zupy . Za dwa "worki" groszy wnusia wybrała dla siebie lizaka i ręcznie robioną kartkę świąteczną a ja ozdobę na świecznik, w kształcie wianuszka leśnych kocanek. Mężuś dorzucił się do puszki od tak sobie bez fantu. Spotkaliśmy naszego byłego ucznia , był z żoną i śliczną siedmiomiesięczną córeczką . Nie wiedziałam ,że został ojcem . 

A poza tym niedzielę spędziliśmy na czytaniu. Mężuś wiadomości w necie , ja książki. Chyba ją dziś skończę . Mimo nie moich klimatów jednak mnie wciągnęła. Jest naprawdę dobra i daje do myślenia. W odbiorze raczej trudna , jak wszystkie książki traktujące o wyborach , sytuacjach na które nie ma się wpływu i bezradności wobec dziejącego się zła. Od rana trochę się kręciłam po kuchni i domu. Pokleiłam sobie deskę do krojenia nakładaną na blat - odkleił się jeden bok , miałam zrobić to już dawno , ale wciąż albo brakowało mi czasu albo odkładałam właściwie nie wiadomo dlaczego i upiekłam chleb . Przygotowałam też sobie mięso do szynkowaru. Jutro zagotuję - znów będzie zapasik na klika dni. 
No i jeszcze pochwalę się moimi zakupowymi zdobyczami.

Kubasy do zupy grzybowej i szklany pucharek 






I poduszka - prawda ,że piękna ?



4 komentarze:

  1. Piękna akcja. Kibicuje i dokładam sie co roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też wspieramy akcję datkami właściwie od początku, ale chyba pora się dołożyć też w inny sposób. Miło ,że zajrzałaś do mnie .

      Usuń
  2. Hania bardzo mi Orkiestry brakuje tu u mnie ale kto wie... Zakupy super. Kubas na grzybową fantastyczny. Poducha też. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orkiestra gra na całym świecie , może i u Was w Ascoli zagra. A jak Cię znam to przyłożysz do tego rękę w taki czy inny sposób.

      Usuń