babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 23 czerwca 2016

23.06.2016 Raczej normalnie

w pracy i w domu. Młodzież wpadła z życzeniami na dzień ojca . Jeszcze jeden dzień taki trochę na siłę tworzony. Za historycznego ustroju mówiło się "nowa świecka tradycja" . Dzień ojca może nie całkiem świecki , ale na pewno stosunkowo nowy i raczej długimi tradycjami nie wiele ma wspólnego. 
Na budowie posadzka prawie gotowa . Zabrakło kilku metrów płytek na cokoliki . Już zamówiliśmy. Te czerwone na ścianę w kuchence też. I tak jak przewidywałam , mam poparcie starszej synowej na połączenie czerni z czerwienią . Do facetów to zestawienie nie przemawia za nadto. Zobaczymy co z tego wyniknie . 
Na jutrzejszych gości jestem prawie przygotowana. Najpotrzebniejsze zakupy zrobię jutro , a na przygotowanie kolacji też będę miała chwile czasu bo przyjadą około 19.00. 
Tak poza tym upał . Nie znoszę takiej pogody . Już mnie męczy , a jak sobie pomyślę ,że tak może być całe lato ... 
W niedzielę imieninowy grill na działce u synalka . Urządza moja matka . I dobrze , bo wysiedzieć w domu przy stole , w ten upał byłoby ciężko. 

2 komentarze:

  1. Wieczory sa za to przyjemne... popatrz na to z tej strony i długie. Mozna pobiesiadować. Miłych chwil. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , można posiedzieć .Nie za bardzo mamy gdzie poza mieszkaniem niestety

      Usuń