babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 21 czerwca 2016

21.06.2016 O czym by tu ...

Właściwie to wszystko co się dzieje jest do znudzenia powtarzalne , aż denerwująco powtarzalne. Podłoga się robi . W tydzień się uwiną zapewne. Wygrała koncepcja z czerwonymi płytkami na ścianę w kąciku kuchennym . Przemyślałam też sprawę i doszłam do wniosku,że fronty będą jasnoszare . Z prostego powodu ; w kuchence nie ma okna . Czarne fronty pogłebią wrazenie ciemności. 
Mężuś oglądał mecz z Ukrainą . Niby wygrali ale 1:0 ale podobno grali marnie. Gry nie podziwiałam , bo ogólnie to mnie to nie bawi . Czytałam książkę i tylko parę razy podniosłam wzrok pzry większym wrzasku na boisku. 
Dziś jeszcze w miarę przyjemnie , ale od jutra zapowiadają falę upału . Koszmar jakiś jak dla mnie . 
Pod koniec tygodnia będziemy gościć naszych przyjaciół z Kaszub. Już nie mogę się doczekać. Zawsze oni nas przyjmują u siebie kiedy jedziemy w tamte strony na weekend, a teraz wreszcie oni zawitają do nas. Zapas winka już mam przygotowany.

2 komentarze:

  1. A u mnie noce chłodne dnie takie sobie. Wczoraj gorąco ale straszliwa wilgoć w powietrzu i mój nerwoból szaleje. Mili goście to cudowny przerywnik tej codzienności. Buziaki

    OdpowiedzUsuń