babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 5 maja 2016

5.05.2016 Sprawy babusine

Nic szczególnego. Dzień dziś raczej spokojny jak na nasze możliwości , co nie znaczy ,że nie było co robić .Na targ jak zwykle nie dotarłam . Po pracy pojechałam na zakupy do lidla . Straszny tam dziś bałagan panował . Zwykle w czwartki tak jest , po najeździe całej okolicy ale dziś bałagan panował podwójny . Nie wiem co takiego dziś było w ofercie . Obsługa porządkowała ale słabo im to wychodziło. Kupiłam kilka potrzebnych artykułów żywnościowych. Później wybrałam się do marketu budowlanego , sprawdzić czy są płytki schodowe w kolorze grafitowym . Potrzebujemy kilka sztuk do wykończenia z zewnątrz miejsca , w którym jest osadzona przeszklona ściana . Płytki są. Jutro zaciągnę tam mężusia , w celu zrobienia zakupów. Przy okazji zajrzałam jeszcze do sąsiedniego intermarche ale bez szaleństwa . Kupiłam lizaki w kształcie smoczków dla wnusiów oczywiście. Jak to babcia , trzymam zawsze w szafie coś pysznego. 
Nooo, czyli dzień bardziej niż zwyczajny .
Lada dzień zakwitną bzy . 

5 komentarzy:

  1. Lizaki dla wnuków obowiązkowe. :) Budowa dobiega końca i zapowiada się wspaniale. Bzy juz u mnie są wspomnieniem a nawet akacja przekwita i kasztany. W rozkwicie róże. Miłego weekendu.:)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z budową jeszcze trochę . Myślę ,ze na jesieni będzie finał ale posuwamy się do przodu.

      Usuń
  2. Zawsze wpadam do Ciebie jak po ogień, i zupełnie nie wiem, czy udalo mi się wszystko przeczytać, ale wiem jedno! Pełnisz tyle ról: Żony, Matki, Babci, Szefowej, Księgowej, Rozjemcy, Specjalistki od spraw różnych, i już sama nie umiem wyliczyć czego jeszcze, że tylko można powiedzieć na to: Schapeau`bas!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm , nigdy o tym tak nie myślałam ; robię swoje i tyle. Miło mi ,że tak pozytywnie mnie oceniłaś . Buziole.

      Usuń
  3. Zawsze wpadam do Ciebie jak po ogień, i zupełnie nie wiem, czy udalo mi się wszystko przeczytać, ale wiem jedno! Pełnisz tyle ról: Żony, Matki, Babci, Szefowej, Księgowej, Rozjemcy, Specjalistki od spraw różnych, i już sama nie umiem wyliczyć czego jeszcze, że tylko można powiedzieć na to: Schapeau`bas!!!!

    OdpowiedzUsuń