babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 1 maja 2016

1.05.2016 Majowej laby dzień drugi

Faktycznie laba i LB na całego.  Mężuś odsypiał,a jak już odespał czytał coś w necie a  ja z rana posiedziałam sobie dłużej w wannie a potem właściwie cały dzień się obijałam i poza zrobieniem obiadu , upieczeniem placka z rabarbarem i zeszycia podszewki w spódnicy nie zrobiłam nic konkretnego . Wszystko odkładam na jutro.  A jutro się okaże , ale raczej zabiorę się za jakieś zajęcia , bo ja za długo bezczynnie siedzieć nie mogę . 
A roboty jak zwykle sobie wymyślać nie muszę , ja ją po prostu mam. 
Najważniejsze ,że przez kilka dni  nie dzwoni telefon , nie trzeba jechać do biura i załatwiać różnych nie możliwych spraw . 
A byłabym zapomniała , przecież dziś święto pracy ! Niech się święci !

2 komentarze:

  1. I słusznie. Niech się święci do nadal. Tutaj bardzo pięknie obchodzą święto pracy. Opowiem o tym tez. caluję i odpoczywaj poki możesz:0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpoczywam , aż sama sobie się dziwię , że tak można

      Usuń