babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 2 maja 2016

2.05.2016 Majówkowej laby ciąg dalszy

Oczywiście za wiele nie zrobiłam . Rano wybrałam się po świeże bułeczki, potem musiałam kilka chwil popracować ( małżonek stwierdził ,że strasznie się narobiłam - w cudzysłowie rzecz jasna) . A potem znów luzik . Uszyłam kilka woreczków z kolorowej bawełny . Wymyśliłam sobie ,że zlikwiduję wszystkie plastikowe i kartonowe pudełka na sztućce , a mam ich kilkanaście z różnymi kompletami i włożę je do jednej , drewnianej skrzynki , bo mi zabierają miejsce w szafie i się niszczą;  wiadomo , z nie zbyt trwałych materiałów zrobione. Skrzynkę kupiłam kiedyś w Drewlandii z myślą o innym przeznaczeniu co prawda , ale w roli pojemnika na sztućce lepiej się sprawdzi. Te woreczki to , po to , żeby był porządek i segregacja jak należy. Skrzyneczkę muszę tylko ozdobić . Może jutro jak mnie coś najdzie , a jak nie , to przy innej okazji. A poza tym to sprułam kolejne dwa sweterki. Została mi jeszcze para rękawiczek i poncho . I dalej nie mam pomysłu  jak te ilości włóczki zagospodarować . po południu pojechaliśmy odwiedzić teściową i wnusiów. Nie widzieliśmy najmłodszego tydzień i znów się zmienił . Niesamowite jak takie maleństwo szybko rośnie i się zmienia. Inne tematy , które mi po głowie chodziły odpuściłam .  Najzwyczajniej w świecie się lenię. Ale dobrze mi w domu i dobrze mi z takim nic nie robieniem . Przydałoby się do końca tygodnia na przykład. Dłużej nie , bo z bezczynności szlag by mnie trafił ale to nie zmienia faktu,ze póki co mi to pasuje. 
Jutro niestety ostatni dzień laby. Pocieszające ,że za niecały miesiąc następny wydłużony weekend , a co ważniejsze wyjazd na Kaszuby. 
Chłodno ; około 16 stopni na plusie . Niby ma się ocieplić w najbliższym czasie ...

2 komentarze:

  1. Świetny ten pomysł z tymi woreczkami. I miejsce się znajdzie z odzysku. A w domu zawsze miejsce potrzebne. Dobrze, że odpoczęłaś domowo. W Italii też chłodno Niestety. Buziaki

    OdpowiedzUsuń