babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 28 marca 2016

28.03.2016 Trochę świątecznego klimatu


 W tym roku dekoracje są fioletowe z dodatkiem koloru żółtego i zielonego . Kilka lat temu dostałam taki zestaw różnych pojemników w kolorze fioletowym z motywem tulipanów. Długo myślałam do czego mogło by mi posłużyć , aż wymyśliłam ; jeden z pojemników wykorzystuję do przechowywania majeranku a z pozostałych zrobiłam dekoracje. Poniżej z użyciem wazonu - butelki , koszyka ze styropianowymi pisankami i ceramicznych gąsek i króliczka 




 

Skrzynka na kwiaty posłużyła za koszyk na owoce , dla wypełnienia miejsca wstawiłam w nią wazon z palmami 


Na ramie świecznika znalazła sobie miejsce część rodzinki Kogutowskich ( druga część zamieszkała u wnuczka ) i ubiegłoroczne zawieszki 


Do drugiego wazonu - słoika wstawiłam kolejny świąteczny bukiet - zdobi okno kuchenne - dla fotki przestawiłam go na szafkę 

Świecznik i wazoniki z kieliszków ozdobiły komodę w sypialni 


Na kominku stała wystawa kamieni z świątecznymi dodatkami 


I oczywiście tulipany , bez nich święta się nie liczą i chyba nie tylko u mnie sądząc po ilości , w jakich ludzie kupowali je na zieleniaku w sobotę 




Świąteczne wypieki gotowe 




Świąteczny stół w trakcie przygotowań  


W tle wyszły moje poduszki w nowych  , wiosennych kubraczkach . 

I jeszcze kilka fotek wiosennego parku za moim biurem; fotki zrobiłam w wielką środę , w drodze do szkoły , kiedy szłam odebrać wnusię 









2 komentarze:

  1. Dekoracje absolutnie wiosenne i świąteczne. Az chce się świętować. Chociaż jutro chyba czas zmienić baranka na blogu. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmięnię , jak tylko mi muł poświąteczny minie

      Usuń