babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 29 marca 2016

29.03.2016 Muł poświąteczny

mnie opanował. Najchętniej to bym się położyła i leżała ze trzy dni pod rząd . Nie chce mi się ruszyć nawet po to, żeby sobie herbatkę zrobić. W pracy dosyć spokojnie , wszystko idzie swoim trybem.  Zrzuciłam dziś zimowy płaszcz. Założyłam swoją rubinową pelerynę. Od razu przyjemniej i wiosenniej się zrobiło. Pogoda całkiem przyjemna , choć momentami zanosiło się na burzę , a nawet świeciło słońce i padał deszcz - znaczy zaraza na stare panny jak mówiło się kiedyś . 
Tak w ogóle to pisać też dziś nie mam specjalnej ochoty . No muł poświąteczny , wiosenne przesilenie albo pospolite lenistwo - nic innego. 

2 komentarze:

  1. U nie pogoda późnowiosenna bo około 26 stopni. Ja tez bez sił i chyba własnie z powodu tego skoku temperatury. Ale niech tak będzie. Nie protestuje. Ja wyszłam w bezrękawniku i było mi w nim za ciepło. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 26 stopni to jeszcze sobie poczekamy i dobrze , przecież taka temperatura to pełnia lata ale fajnie byłoby już chodzić w samym żakiecie

      Usuń