babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 12 lutego 2016

12.02.2016 Piątek śmignął

jak przeciąg . Jeszcze jednej roboty nie zaczęliśmy ( tej od kosztorysu nad którym siedziałam ostatnio), już sąsiednia firma chce kosztorys na podobną inwestycję. No i posiedziałam sobie dzisiaj znowu . Na szczęście miałam podkład , bo już kiedyś coś podobnego dla nich robiliśmy tylko na mniejszą skalę, ale i tak było co robić i pewnie jeszcze będę poprawki nanosić.
Po pracy pojechaliśmy coś zjeść i na nieduże zakupy do tesco . Musiałam parę razy dać mężusiowi "po łapach" , bo by znów nakupował zabawek dla maluchów. A ma ich mnóstwo po szufladach , dzieciaków pokoiki zasypane zabawkami , starczyłoby tego na dwa solidnie wyposażone przedszkola  ale dziadziusiowi mało . Rozpaskudza te maluchy strasznie ( i kto to mówi , ja też wciąż kupuję ubranka albo książki ) .
Dostałam bukiet tulipanów . A zarzekałam się ,że nie świętuję Walentynek . Bo nie świętuję , ale jak mężuś stwierdził ,że musi mi jakiegoś kwiatka kupić , to zażyczyłam sobie tulipany . Bardzo je lubię. A jak wiosennie w kuchni się od razu zrobiło ! Ledwie zdążyliśmy wrócić do domu a podjechał nasz podwykonawca . Nie zastał nas już w firmie więc podjechał do domu żeby oddać resztę materiałów i zlecenie. Pogadaliśmy przy kawie jakieś półtorej godziny a potem on pojechał do siebie a my na budowę sprawdzić czy piec pracuje i zobaczyć koszt ,który ma osłaniać butle z gazem . Firma , która go robiła zawiozła go dziś na miejsce . Nie mieliśmy jednak czasu żeby tam podjechać wcześniej. Piec pracuje , kaloryferki ciepłe a ściany ładnie obeschły . Niedługo będzie można szpachlować . No i to by było na tyle ... Praca i jeszcze raz praca . W tygodniu na nic więcej nie wystarcza czasu . 

2 komentarze:

  1. A ja idiotka jakos tak bezmyślnie z kwiatków zrezygnowałam, że to jutro. No ale może jutro dostanę. Super, ze wszystko dobrze a w Mężusiu siedzi dusza dziecka... ma okazję kupować to co mu się podoba. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mówię , że duże dziecko w nim siedzi.

      Usuń