babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 29 grudnia 2015

29.12.2015 Jeszcze trochę świątecznego klimatu

na fotkach , ale to za chwilę. Póki co robię porządki poświąteczne a przedsylwestrowe . Sylwestra chyba spędzimy sami ale ostatecznie to się rozstrzygnie jutro. Na wszelki wypadek lodówkę zaopatrzyłam tak, że kolację na więcej osób też bez problemu przygotuję . 
Inwenturę podciągnęłam na jakieś 70% . Ubrudziłam się przy tym jak nie boskie stworzenie , bo musiałam do każdego kartonu zajrzeć , a materiały instalacyjne do sterylnych nie należą i nic dziwnego , bo to wszystko do wykorzystania na etapie budowy . Jak dobrze pójdzie to jutro skończę. Poza tym wciąż jeszcze sprzedaję towar , załatwiam zamówienia i dostawy. 
I to by było na tyle ; zwyczajny dzień . Ochładza się . 

A teraz obiecane  fotki w świątecznym klimacie 
Prezenty w klimacie babcinym - papier w jabłuszka i szyszki , pamięta początek lat 90-tych - całkiem niedawno znalazłam w moich przepaścistych szafach zapomniany, spory wałek . W klimat wpisał się idealnie  


Drewniane zawieszki decoupagowe - coraz lepiej mi to wychodzi - robią w tym roku za staropolską podłaźniczkę 


W sypialni skromnie , jeden bukiet zimowy na komodzie , jako dodatek pudełko z zimowym widoczkiem    ( zrobiłam je niedawno i na razie nie wiem co z nim zrobić ) 


Tradycyjne miejsce na kuchennym stole w kolorze srebrno - białym z dodatkami w postaci renifekrków 


Świecznik zdobią kartki otrzymane od rodzinki i przyjaciół oraz drewniane zawieszki


Stół wigilijny , tym razem w barwach srebra i zieleni , jeszcze w trakcie przygotowań 

A na koniec pochwalę się prezentem od Gwiazdora : torebką z wzorem , który przywodzi na myśl malarstwo holenderskich mistrzów . W rzeczywistości torebka ma intensywne ,żywe barwy , światło sztuczne psuje trochę efekt 


5 komentarzy:

  1. Uf , jeszcze dwa dni i wszystko od początku .Remanent już zrobiłam , u nas w tym roku dzięki " nowym " już widać "bryndzę" bo całe samorządy opanowali i dziwne decyzje podejmują już od połowy roku . Jak tak dalej pójdzie trzeba będzie interes zamykać .Ale czasu dla dzieci miałam więcej . Śliczne te Twoje dekoracje , i pewnie urobiłaś się nieludzko , ale cóż takie już mamy charaktery , kochana moja bliźnaczo podobna przyjaciółko .Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , to chyba sprawa charakteru. Będzie dobrze , zapal jutro srebrną lub złotą świecę dla przyciągnięcia pomyślności i zieloną dla pieniędzy i na pewno się dobrze wszystko potoczy . Buziole !

      Usuń
  2. Piękne klimaty świąteczne u Ciebie. My też jeszcze bez planów sylwestrowych. pewnie zjemy dobrą kolacje w domu i pójdziemy na plac. Oczywiście będzie soczewica po północy na szczęście. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co tam , posiedzimy sami, posłuchamy muzyki , obejrzymy nasz ulubiony film "Królestwo Niebieskie " albo "Templariuszy " , wypijemy dobre winko i będzie miło.

      Usuń
  3. A my z Najnajmłodszą pójdziemy nad jezioro, witać Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń