babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 28 grudnia 2015

28.12.2015 Ostatnie dni roku

ostatnie zadania do wykonania w ilości przerastającej nasze możliwości , a w każdym razie moje , bo chłopaki realizują zaczęte inwestycje a ja przyjmuję zamówienia , zamawiam towar , załatwiam różne sprawy papierkowo - logistyczne , prostuję sprawy pokręcone i nadganiam odłożone na potem. Najwyraźniej rok skończy się tak jak zaczął ; pracowicie i z dobrym wynikiem i to mnie cieszy najbardziej. 
Niepolitycznie nie chce mi się nawet pisać ; rzeczywistość przerasta nawet najbardziej absurdalną fabułę political fiction.  Prostą drogą zmierzamy w stronę dyktatury .  A wczoraj niespodziewanie dotarł do mnie mechanizm i motywacja tych co głosowali na zamordyzm i teorie spiskowe. Młody , doskonale wykształcony człowiek przyznał się ,że głosował na pis ze względów etycznych , bo są przeciw aborcji i in vitro a on też jest przeciwny . Ja rozumiem ,że jest wierzący , ma jakiś system wartości , ale do licha , w imię swojej etyki, nie zważając na to co leży w interesie Kraju  przyłożył ręki do rządów oszołomstwa i teorii spiskowych . Nie pojęte ! Nie ważna gospodarka , nie ważna nasza pozycja na forum międzynarodowym , nie ważny interes Państwa , nie ważne prawo ani ustrój , liczy się własny pogląd na in vitro i aborcję a na pytanie dlaczego w imię swoich poglądów odmawia innym prawa wyboru i chce narzucać swój światopogląd odpowiedzieć składnie nie umiał. Postawa godna moherowego beretu . Nie chcę być złośliwa i nikogo obrażać , nie o to mi chodzi . Kiedyś taką hipokryzję i małostkowość nazywano dulszczyzną - choć może nie do końca w takim ogólnospołecznym kontekście .
 A mój małżonek , słucha wiadomości i co chwilę wybucha śmiechem słuchając pokrętnych uzasadnień pisowskich klakierów i niby polityków mocno już nie wyspanych z powodu nocnych obrad. ( tu wskazane byłyby egzorcyzmy - jak pisałam niedawno). 
W ogródku moich znajomych kwitną róże i uwaga : nagietki ! Jakieś pogodowo - przyrodnicze  kuriozum ! 


4 komentarze:

  1. Haniu dziękuję za odpowiedź ws. świeczek. Życzę szybkiego zakończenia inwentury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , dziś trochę sprawę liczenia popchnęłam , ale jeszcze sporo przede mną

      Usuń
  2. No, nie chciałabym Ci podrzucać do ogródka zgniłych jabłek, ale próbowali przecież pisuary zawładnąc Powstaniem Wielkopolskim! Niedługo bedzie strach lodówkę otwierac, nie mówiąc już o jakichkolwiek książkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedoczekanie ! I co takie oszołomy mogą o tym wiedzieć ? Okrągłe frazesy to każdy potrafi gadać .A poza tym MNU mógł się bardziej postarać i pojechać a nie wysyłać list - tylko ,że to powstanie było wygrane a on tylko klęski czci .

      Usuń