babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 11 grudnia 2015

11.12.2015 Babciowanie

Po południu podrzuciła mi młodsza młodzież wnuczków. Starszy był bardzo grzeczny , bawił się autkami i gadaliśmy sobie o różnych wnuczkowych sprawach , a malutki trochę tęsknił za mamą i swoim łóżeczkiem. Skąd taki maluch wie ,że nie jest u siebie ?. Uspokoił się kiedy podłożyłam mu pod główkę jego pieluszkę tetrową i przykryłam kocykiem . Po godzinie zgłodniał , ale po solidnej porcji jedzonka humorek mu się poprawił i nawet drzemkę sobie uciął . W tzw. międzyczasie wrócił dziadek więc starszy zagarnął dziadka dla siebie . Bawili się w ulubioną zabawę wnusia czyli warsztat samochodowy . Na koniec jeszcze zdążyliśmy ze starszym wnusiem zrobić dwa reniferki z korków od wina i wykałaczek . całkiem  fajnie nam to  wyszło . Mam jeszcze kilka więc dorobię kilka do dekoracji. Z wnusiem umówiliśmy się za tydzień na pieczenie pierniczków. 
I jeszcze jedna babciowa uciecha . Wnusia była dziś z mamą na przesłuchaniu w szkole muzycznej . I szczęka mamie opadła , kiedy pan prowadzący po kilku testach stwierdził, że mała wystąpi w koncercie noworocznym jako solistka , a jak trochę podrośnie to chciałby ją widzieć w swoim chórze, bo ma  w tym kierunku zdolności , piękną i czystą  barwę głosu, bardzo dobry słuch i świetną jak na takie dziecko dykcję . Podpowiedział też kilka ćwiczeń rytmu i słuchu  i zalecił słuchanie z małą muzyki klasycznej . Bardzo się cieszę . Jeśli tylko będzie chciała pracować i ją to wciągnie , będziemy ją wspierać i opłacimy naukę w tym kierunku. I tak sobie po cichu myślę ,że trochę i mojej zasługi w tym względzie , bo włączałam wnusi muzykę klasyczną już jak miała 20 dni i po raz pierwszy została pod moją opieką na kilka godzin i śpiewałam jej piosenki ( choć szczególnych zdolności w tym kierunku nie mam).    
Jutro Chrzest Św. najmłodszego wnusia a przedtem bardzo pracowity dzień. Do pracy muszę niestety pojechać , klient przyjedzie po sprzęt i mam jeszcze trochę roboty, której nie zdążyłam zrobić dziś . No i domowe tematy trzeba podgonić . 

2 komentarze:

  1. Hania gratuluję Wnusi. Rośnie nam primadonna. Trzeba koniecznie wykorzystać te jej zdolności. Babusine sprawy zawsze ciepłe. Od tego sa babcie i dziadkowie też. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Dobrze by było , ale tylko jak sama zechce . Nie jestem za tym ,żeby dzieci realizowały ambicje dorosłych, to się zwykle źle kończy

      Usuń