babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 8 grudnia 2015

8.12.2015 Sprawy babusine

Porządek na głowie zrobiony . Jak zwykle krótko a praktycznie . Pomalować nie zdążyłam , ale nic straconego . 
Jutro wyjazd na szkolenie . Nie szczególny pomysł - szkolenie w grudniu ale niech tam , przyjemny przerywnik . Mężuś jeszcze w pracy . 
Ja zdążyłam zrobić obiad , kupioną w sobotę kiszoną kapustę powkładałam do słoików , na razie stoi w lodówce , potrzymam z 2-3 dni i lekko zagotuję , na Wigilię nie będę musiała kupować . Szczypią mnie ręce od kapuścianego soku. Tak już mam . Świąteczną nalewkę przelałam do butelki i uzupełniłam syropem z cukru i wody. Wyszła pyszna , a nasączone alkoholem suszone owoce nadadzą się doskonale do maku. Orzechy i migdały nie nadają się do zjedzenia . Co zrobię z pomarańczami jeszcze nie wymyśliłam , może przesmażę skórki? 
Dokończyłam tez pudełko z zimowym widoczkiem , własnie schnie i popracowałam nad drugim . Dokończę w niedzielę albo w tygodniu. Muszę zlikwidowaś przed świętami tę pracownię plastyczną. 
Sprzątanie odpuszczam. Nie pojadę do biura w najbliższe 2 soboty , przeznaczę je na prace domowe i będzie po sprawie . 
Z innych spraw to moja wnusia dostała propozycję wzięcia udziału w koncercie kolęd. Koncert organizuje parafia Św. Jadwigi wspólnie z jednym z właścicieli szkół muzycznych , który prowadzi też chór przy parafii ( ambitny , mają w repertuarze nawet Oratorium Haendla) i przy kolegiacie w pobliskiej Środzie . I właśnie ta szkoła zaprosiła wnusię . Nie tylko ją , jeszcze kilkoro innych dzieci z różnych klas , ale ona jest najmłodsza. W czwartek tak zwane "przesłuchanie ". Nie wiadomo co z tego wyniknie , ale już sam fakt , że o niej pomyśleli wprawia mnie w dumę .   

5 komentarzy:

  1. Gratulacje dla H i dumnej babci . Nalewki zazdroszczę i
    tak jakbym zapach czuła :)Kominek świetny . Odpocznij trochę na tym szkoleniu , należy Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę późno już na nastawianie nalewki , ale likier piernikowy można zrobić . Ja mam w planach , tylko bliżej świąt , bo podobno nie może stać zbyt długo .

      Usuń
  2. Gratulacje dla H i dumnej babci . Nalewki zazdroszczę i
    tak jakbym zapach czuła :)Kominek świetny . Odpocznij trochę na tym szkoleniu , należy Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli ruszyłaś pełną parą. :) Gratulacje dla Wnusi... dumie babcinej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełną parą to jeszcze nie , ale muszę się spiąć i ruszyć inaczej cienkie będą święta .

      Usuń