babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 9 listopada 2015

9.11.2015 I znów się pośmiałam

z polityki . To jest jednak świetna rozrywka , choć z drugiej strony nie ma się z czego śmiać , bo już sam skład nowego Rządu jest wątpliwy ; przynajmniej jeśli chodzi o MON, sprawy wewnętrzne , wymiar sprawiedliwości i politykę zagraniczną . Chociaż "wątpliwy" to za łagodne słowo , to porażka na całej linii. Ale miało być o czym innym. Odpaliłam sobie dziś netowe wiadomości , konkretnie Dziennik Gazety Prawnej - poważne pismo jak by na to nie patrzeć i co widzę wśród tytułów ? Ano : dokładnie nie przytoczę ale coś w tym stylu "kaplica czy pokój sejmowy" .  Zdziwiłam się trochę i zaczęłam czytać uważnie ; chodziło o pomieszczenie , które za minionej kadencji zajmowała ekipa Palikota . Wyprowadzili się , Pis przejęło i zaczęło od sprowadzenia księdza , bo trzeba  wypędzić złe duchy i w związku z tym woda święcona niezbędna . A podpisali się pod tymi wypowiedziami , pp.Ziobro, Kempa i jakiś Romanek ( nie znam , chyba jakiś nowy) . No i jak tu się nie śmiać? A dopiero co pisałam ,że cofniemy się ze cztery wieki do tyłu ...

A poza tym nic nowego . Praca nam nie odpuszcza , wciąż się coś dzieje i wciąż użeramy się z zamówieniami . Wszędzie braki w magazynach , a co będzie w grudniu to już wole nie myśleć .

Wnusia zadzwoniła dziś do mnie z wiadomością ,że zajęła I miejsce w konkursie na dynię . Konkurs polegał na tym ,że trzeba było zrobić coś z dyni , no i wymyśliła ; karetę Kopciuszka . Tata wyciął okienka i drzwi , mała ozdobiła cekinami , dorobiła kółka z kolorowych kartoników , zaprzęgła z pomocą kolorowych wstążek myszki z łupin orzechów ( uszy doklejone z kolorowego papieru , noski i oczy namalowane flamastrem)  i mama zatargała do szkoły na wystawę . Dziś było rozstrzygnięcie konkursu , no i wygrała. Zadzwoniła się pochwalić  do mnie , ale  oczywiście ze trzy razy mi powtórzyła ,że koniecznie mam powiedzieć o tym dziadziusiowi. Oczywiście powiedziałam , bo jak inaczej .
Chyba dziś już skończę czytać moją książkę .

2 komentarze:

  1. Powiało świetą inkwizycją ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co najmniej . Ja już mam wątpliwości czy do mojego "coś mi mówi" się przyznawać , bo to pod "czarostwo" podpada .

      Usuń