babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 18 listopada 2015

18.11.2015 Trochę robótkowo i takie tam

Jak przewidywałam - powtórka z "rozrywki " w biurze . Teraz już tak będzie do aż do Świąt . Jeśli chodzi o biurowe sprawy to ruch się wzmaga. Jutro też czeka mnie dzień przy komputerze . 
Tak poza tym to kontynuuję robótki przedświąteczne - jeszcze nie te związane z akcją , choc już kilka prezentów mam . Na razie te domowe. . Sprułam kawałek swetra, tego , który robiłam całą wiosnę i na początku jesieni. Zrobiłam pewien błąd , no i się zemściło . Należało od razy spruć jak było kilka rzędów . No to ,mam co chciałam , muszę poprawić większy fragment . Pomalowałam też następną warstwą moje drewniane zawieszki .  
Mam tez parę pomysłów na szydełkowe stworki .Zobaczymy jak mi pójdzie , bo czasu mam mniej niż mało . A do Świąt już tylko miesiąc .  
Dawno nic nie politycznie nie napisałam a powinnam , bo robi się coraz "weselej"  jak na pierwsze dni . To jednak osobno i przy czasie , bo to wymaga trochę uwagi . 
Lista spraw babusinych przedświątecznych:
-uszyć pokrowce na pufy 
-umyć okna , nawet po ciemku widać ,że zachlapane od deszczu 
-zrobić świąteczne porządki - nie zamierzam się jakoś szczególnie do tego przykładać , może trochę bardziej niż zwykle
-kupić prezenty - najpierw je wymyślić 
-przygotować dekoracje 
-zbudować niby kominek 
-przygotować paczki na Robótkę
-zrobić zakupy 
-nastawić nalewkę świąteczną ( wiadomo w tym roku robię nalewki)
-wybrać się na degustację win
-upiec chatkę z piernika dla maluchów
-upiec pierniczki 
- kupić sandacze ( to będzie wyzwanie ,bo w tym roku z rybami krucho) - jutro lecę na targ w tym celu
 -inne ...........................................( co mi strzeli do głowy) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz