babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 17 listopada 2015

17.11.2015 Dziś krótko

padłam na dziób po prostu. Miałam dziś tyle pracy ,że nawet z wszystkim nie zdążyłam i wyszłam z biura przed 17.00. Jutro jak tylko wejdę do biura , powtórka z rozrywki. 
W ramach domowych zajęć wyprasowałam mężusiowe koszule , przykroiłam sobie pokrowce na pufy - uszyję w niedzielę , odmierzyłam też sobie klocki i deseczki na kominek . Jutro w drodze do pracy wstąpię do hurtowni płyt zapytać czy mi przytną na wymiar . Mężuś by sobie z tym poradził , ale kantówki są grube , a deseczki wymagają precyzji . Aż takich dobrych narzędzi stolarskich nie mamy . Pewnie byłoby trudno dociąć to idealnie . Jeśli się nie zgodzą , to trudno , pomęczymy się ręcznie. 
W sobotę w pawilonie ósmym na Targach Poznańskich jest wystawa kamieni i minerałów. Wybieramy się . Chyba nie da się nic kupić , bo to są targi a nie giełda , ale chociaż pooglądamy , a jak nie będzie nic ciekawego to pojedziemy do Juli i do Ikei  "pozwiedzać" . 
Dziś w pocztowym mini - markecie papierniczym  trafiłam na fajne książki . Dla dzieciaków  wycinankę , wydzierankę właściwie z Szopką . Kupiłam od razu dwie - dostaną na Mikołaja , niech składają .  Dla siebie kupiłam "Kuchnię  Wielkopolską " . Fajne współczesne przepisy na nasze tradycyjne potrawy - rzadko się coś takiego trafia . Bardzo ładne wydanie , uzupełnione ciekawostkami turystyczno - historycznymi i pięknymi zdjęciami zabytków wielkopolskich . 
. Jedyne zastrzeżenie jakie mam to takie,że każda strona jest ozdobiona szlaczkiem w ludowy wzór i niestety nie sa to wielkopolskie motywy .

2 komentarze:

  1. Hania ten kominek zapowiada sie ciekawie. Serdeczności. A wydzieranki jeszcze ciekawiej. Ja muszę zdążyć z porządkami przed 8 grudnia kiedy to na kredensie stanie szopka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam terminy nie gonią , do Świąt miesiąc , problem w tym ,że tego czasu mało . Do budowy kominka zabierzemy się chyba w sobotę o ile nie pojedziemy na targi , ale to się okaże.

      Usuń