babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 30 września 2015

30.09.2015 Minęłam się z powołaniem

tak , tak , powinnam zostać politykiem . Nie minęła doba a już entuzjazm i zachwyt honorami dla naszego MNU mniejszy. Mówiłam wczoraj ,że ustawka ? A dziś już wiadomo ile nas to będzie kosztowało . Rosja nałożyła nam kolejne embargo - tym razem na ryby .Tv oczywiście o tym milczy - wiadomość wygrzebałam jak zwykle w necie.  Możemy podziękować panu Obamie . Tyle na dziś jeśli chodzi o nie polityczne tematy. 

Tak poza tym , to mi się sprawy logistycznie nie za bardzo składają , przynajmniej jutro . Małą trzeba zaprowadzić do kościoła na Różaniec i to już na 17.00. To w ramach przygotowań do I Komunii Św. W pierwszej klasie !!! Jak dla mnie to przegięcie. Nie żebym miała coś przeciw chodzeniu na Różaniec , ale to przesada . Na różne nabożeństwa chodziliśmy ( i nasi synowie też) w klasie III , a nie od pierwszej. Nawet porządnego obiadu nie zdążę małej przygotować . Pracuję do 16.00. Chyba po prostu zamówię do biura pizzę , choć to nie za bardzo zdrowe i odpowiednie dla dziecka, przecież nie pójdzie głodna. I właściwie to dnia już nie wiele zostanie po powrocie , a gdzie odrabianie lekcji i zabawa ?  

Tak poza tym nic nowego , ani w pracy ani w domu. Za oknem przyjemny, jesienny  chłodek (rano było tylko 4 stopnie) a dni wciąż słoneczne  i bardzo mnie to cieszy, bo jesień to moja ulubiona pora roku. 

2 komentarze:

  1. Oczywiście, że przegięcie. Jak często na ten " różaniec" pierwszaki maja chodzić? tez mówiłam, że nam te zaszczyt kościa w gardle stanie. Serdeczności październikowe.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia , dziś miały iść po raz pierwszy i przy okazji się wszystkiego dowiedzieć.

      Usuń