babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 29 czerwca 2015

29.06.2015 "Źle się dzieje w państwie duńskim "

mawiał Hamlet i mój świeć Panie nad jego duszą Profesor polonista . Źle się dzieje na świecie i bardzo mi się to nie podoba ; rośnie w siłę Państwo Islamskie , na Bliskim Wschodzie i w Afryce krwawe potyczki , konflikt zbrojny tuż za naszą granicą , ataki Islamistów na europejskie miasta , bankrutująca Grecja a u nas w perspektywie wygrana PiS-u , który szybko doprowadzi nasz Kraj do poziomu Grecji , w Norwegii parlament rozważa ustawę o tym ,żeby 7-letnie dziecko samo decydowało o wyborze swojej płci ( curiosum!!!) a ludzie fundują spa swoim czworonogom . Wszystko razem pachnie upadkiem moralnym a w konsekwencji jakąś wojną . A może faktycznie jest tak jak starzy ludzie mawiali w czasach mojej młodości,że aby świat należycie funkcjonował każde pokolenie musi przejść przez wojnę ?
Nie napawa to optymizmem. 
Mnie jednak trudno zdołować czy wystraszyć . Przywykłam robić swoje niezależnie od sytuacji ogólnej. No to robię . Kosztorys prawie zrobiłam , została jeszcze jedna część - resztę odpuszczamy , bo mamy za mało danych , żeby zrobić precyzyjną i realną wycenę . Rozwijamy się - kupilismy dziś spawarkę do światłowodów . 
Na budowie postępy - fundament gotowy . Jutro pociągną mury . Szybko idzie - odkąd załatwiliśmy tę całą papierologię . 
W końcu udało mi się auto odstawić do warsztatu. Tłumik jak nowy. Obeszło się bez wymiany. 
Wczorajsza imprezka udana . Zawieszka zachwyciła nie tylko solenizantkę. Trochę za bardzo się objadłam . Ciężko mi się spało. 

3 komentarze:

  1. Pozdrawiam Haniu. Jak widać po Waszej budowie to biurokracja jest hamulcem. Jak tylko ludzie mogli wziąć się do pracy to robota idzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GDDKiA , bo w gminie i starostwie poszło w miarę szybko.

      Usuń
  2. Czyli " róbmy swoje" bo i tak na tamte katastrofy specjalnego wpływu nie mamy. Ale dzieje się źle. Też mnie to przeraża.

    OdpowiedzUsuń