babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 6 maja 2015

6.05.2015 Babusine sprawy codzienne

Pracy wciąż dużo i przybywa . Chyba już na lipiec zacznę kalendarz układać .
 Popołudnie w domu leniwe.Mężuś wrócił z pracy przed 20.00 a ja po prostu czytam dalej islandzki kryminał. Na obiad zrobiłam jajko w sosie musztardowym , marchewkę z groszkiem i uwaga : po raz pierwszy od dwóch miesięcy : ziemniaki ! Od paru dni za mną "chodziły". Jakoś sam z siebie zmienia nam się sposób odżywiania. Mięso jadamy sporadycznie i wcale nas nie ciągnie ,wędliny kupuję 2-3 rodzaje po 6  plasterków i wystarcza na cały tydzień , a od dwóch tygodni nie kupuję , tylko robię w domu. Za to dużo warzyw i kaszy . Tak zdrowiej i szybciej . 
Na jutro przełożyłam wizytę u fryzjera . Może wieczorem odświeżę też kolor szamponem . Na razie nie farbuję , bo używam medycznego szamponu na wzmocnienie i odrastanie.  Próbuję i próbuję , ale po kuracji sterydami chyba naprawdę nie da się odratować włosów. Uszkadzają cebulki. Nie do końca chciałam w to wierzyć , jak mi lekarka mówiła , ale jednak. Jak na razie marny wynik, a myję już od 3 tygodni . 
Zakwitły bzy. W mieście unosi się upojny zapach i przypomina młodość . 
Po jutrze duże wyzwanie przed nami ;pogrzeb kuzynki .  I moje klasowe spotkanie - tak się złożyło nie zbyt zręcznie . Skoro jednak zmontowałam ten zlot , to nie mogę się nie stawić, ale nastrój do radosnej zabawy prysł . 

4 komentarze:

  1. Życie zawsze tak się splata, radość i ból! Nie poradzisz!
    Dużo Ciepłego dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zazwyczaj tak się splata -nie pierwszy to raz . Dzięki.

      Usuń
  2. W życiu na szczęście nie brałam sterydow ale dobrze wiedzieć na przyszłość bo włosy to jedyne to co mi jeszcze z urody zostało. A życie niestety plata nam różne niespodzianki. Serdeczności Haniu. Kasza za mną chodzi i chyba krupnik ugotuje na żołądkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, teraz to przegięłaś. Chciałabym wyglądać tak jak Ty kiedy osiągnę Twój wiek. Buziaki.

      Usuń