babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 29 kwietnia 2015

29.04.2015 Jeszcze jutro i trzy dni wolne

aż trzy albo tylko trzy . Strasznie dużo wolnego się szykuje. Na pierwszego zmówiliśmy się ze znajomymi. Zapraszaliśmy jeszcze jednych , ale na weekend przyjeżdża do nich długo nie widziany syn z ukochanymi wnuczętami więc tym razem odmówili. No trudno , znajdzie się inna okazja. Menu już obmyśliłam , wystrój stołu też . Tu się konsekwentnie trzymam swego ; ogłosiłam sezon czerni i czerwieni więc konsekwentnie musi być czerwono - czarno. Będzie czerwona zastawa i serwetki do podwieczorku ,czerwone tulipany w wazonach , czerwony deserek , ciasto czekoladowe ( nie czarne ale prawie) , a na kolację sałatki z dodatkiem czarnych oliwek i leczo pieczarkowe z czerwoną papryką , winko oczywiście czerwone . Ewentualnie może wymyślę jeszcze jakieś nie wielkie czarne akcenty na stole - może wykorzystam kamienie z naszej kolekcji do tego celu - pomyślę . 
Kolejny dzień szaleństwa pracowego minął . Około 14.00 wysiadłam. Rozbolały mnie plecy a mózg odmówił współpracy  po sześciu godzinach intensywnego wysiłku i koncentracji . Musiałam zrobić przerwę. Za długo nie trwała. Pogadałam chwilę z przyjaciółką z Podlasia , pooglądałam ulubioną galerię z kamieniami, przeczytałam tytuły newsów na Onecie i trzeba było znów się zabierać do pracy , ale mam z głowy , jutro tylko dopracuję szczegóły i przygotuję wysyłki. Trochę mi się tego nazbierało.A i jeszcze mam kilka faktur do wystawienia . A potem już tylko krótka wizyta w banku i na poczcie iiiii luziiiik ! Planować to ja sobie mogę ; jak znam życie to znów jakieś wariactwo będzie i wszystko do góry nogami stanie. 
Znów wybieram się na targ , mniej - więcej jak ta sójka, co to wybiera się za morze i wybrać się nie może . W ubiegły tydzień też się wybierałam , ale jutro muszę , mam parę zakupów owocowo - warzywnych do zrobienia . 
Do fryzjerki nie dotarłam wczoraj , musiałam przełożyć. Umówiłyśmy się na 7 maja . Będzie nowy porządek na głowie akurat na klasową imprezkę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz