babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

27.04.2015 Przydał się

dzień na kanapie. Szaleństwo trwa . A na jutro zapowiada się jeszcze większe ; nad miastem przeszła burza i zapowiada się następna . Może być jutro wesoło. 
Mało mnie dziś krew nie zalała ze złości. Przeliczyłam wszystkie podatki odprowadzone w 2014 roku. Wyszło mi ,że za tę kwotę wybudowalibyśmy firmowy pawilon razem ze stolarką , ociepleniem i tynkowaniem w środku.
Z przyjemniejszych wieści , chłopakom udało się zakończyć z piątku na sobotę kolejny kontrakt, jak planowali. Rozliczyłam inwestycję ; spora kasa w perspektywie bliskiej , co mnie zawsze cieszy. 
Ucieszyłyśmy się też z młodszą synową na gratisy . Była ze mną odebrać zamówienie . Nie chcieli nam dać większego rabatu , ale szef stwierdził ,że trzeba stałego klienta, który gotówką płaci dopieścić i dał nam dwa firmowe kubki i dwie maskotki dla dzieci - pieska i słonika - ubrane w firmowe koszulki.   
Banda się zbiera ; dziś potwierdził przyjazd na spotkanie klasowe następny kolega . Jeśli dopiszą wszyscy , którzy się zapowiedzieli , to będzie nas 17 osób. Zważywszy,że dwie koleżanki już w lepszym ze światów, wynik będzie prawie  90%.  Już się cieszę. 
Zmawiam się z przyjaciółką na majowy weekend. Krótki niestety , siedzimy w domu , oni też więc czemu nie posiedzieć razem. Może dołączą do nas jeszcze jedni... Byłoby fajnie. 
Kończy żywot długi (około 5-letni) moja wiosenno - letnia torebka do pracy . Najlepsza jaką do tej pory miałam . W tym roku jednak jeszcze ją ponoszę , bo ją lubię i nikt takiej nie ma. Trafiłam jedyną w mieście. Prędko takiego unikalnego egzemplarza nie znajdę . 
Zaszalałam dziś w tesco -kupiłam wnusi kapelusik z białej koronki - śliczny. Ładnie jej w kapelusikach. 
Jutro wizyta u mojej fryzjerki a potem zebranie wspólnoty mieszkaniowej . Mamy kasę na plusie a my na naszym mieszkaniu dużą nadpłatę .  



2 komentarze:

  1. Piękna Twoja wiosna, szkoda, że wycofała się u nas! Akurat pada deszcz ze śniegiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś też się u nas ochłodziło , a wczoraj burza sobie poszalała.

      Usuń