babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 23 kwietnia 2015

23.04.2015 Wiosna jest piękna

przypomniałam dziś sobie jak bardzo. Odbierałam ze szkoły wnusię i przy okazji w drodze do biura zrobiłam kilka fotek. A potem mała wyciągnęła nas na spacer . No i stąd te fotki . XIX wieczny park za naszym biurem bywa bardzo malowniczy.
Te fiołki na skarpie nad stawkiem sfotkowałam kilka dni temu .Resztę dziś . Stawków jest kilka , połączonych kanalikami i mostkami. Jak byłam dzieckiem biegaliśmy tam się bawić a zimą jeździliśmy na łyżwach .  Ale co tam będę pisać , od samego patrzenia na te widoczki energia w człowieka wstępuje .







Na skarpie w miejscu przekwitłych dziś fiołków wyrósł taki biały kwiatek - jeden jedyny - nie mam pojęcia jak się nazywa , ale wygląda ciekawie . 














A na koniec drzewko czeremchy na moim biurowym osiedlu. A jak pachnie !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz