babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 27 lutego 2015

27.02.2015 No i miesiąc z głowy

Co prawda krótszy , ale jednak. W pracy jak zwykle, wszystko swoim trybem się toczy. Biuro zawalone kartonami a to znaczy ,że jest robota. 
Po pracy pojechaliśmy na zakupy . Tym razem trochę większe , bo w szafkach i lodówce już tylko przestrzeń i światło. Jutro kupię tylko pieczywo , trochę owoców i jakieś świeże wędlinki do kanapek i na jakiś tydzień - dwa  wystarczy. Robótki decoupagowe skończone. Obfotuję i wrzucę na bloga , bo ładnie mi to wyszło. 
Poszłam zapłacić podatek od nieruchomości i po drodze wstąpiłam do sklepu "wszystko po 4,50" tak sobie z ciekawości , bo świąteczne gadżeciki już się pojawiły . No i znalazłam mnóstwo drobiazgów , które mi się spodobały. Kupiłam dwie gąski i kurkę na patyczkach , do świątecznych dekoracji, osączarki na torebki herbat ekspresowych z motywem różyczek, pod moje różane filiżanki , choć równie dobrze nadadzą się do podania na nich konfitur do herbatki , dwie maleńkie kokilki do sosów w kształcie łyżki z mocno wywiniętym trzonkiem - były jeszcze jaskrawo czerwone , ale jakoś mi odcień czerwieni do gustu nie przypadł więc wzięłam tylko te białe . I po dwa krążki ozdobnych wstążeczek w różyczki , na różowym i błękitnym tle. Przydadzą się do decoupagowych robótek, bo okazały się klejące . 
A poza tym leszczyna kwitnie po ogródkach . Wiosna już się czai. Na jutro planuję wiosenne porządki .Zaczynam od sypialni i łazienek . Za tydzień salonik, potem kuchnia. W tygodniu może przedsionek . Z tym najmniej roboty, no i oczywiście dekoracje ale to na końcu. Muszę zdążyć , bo w ostatnią sobotę marca giełda kamieni. 
Pomalowałam włosy , jak zwykle na kolor śliwkowy, co nie całkiem wychodzi na włosach , ale i tak jest nie źle. 

2 komentarze:

  1. A ja jutro do ogrodu. W domu będę to w czasie niepogody coś tam posprzątam. Okna zostawię na koniec. Przed wyjazdem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widziałam, ogród po woli się budzi a mnie wciąż ten fenomen natury zadziwia ; skąd natura wie ,że już czas ?

      Usuń