babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 25 lutego 2015

25.02.2015 Pomieszanie z poplątaniem

z podatkami i posiadaniem kasy fiskalnej. Do dziś nie wiem , czy powinniśmy ją mieć czy też nie a 3 dni zostały  do dnia kiedy obowiązuje nowa ustawa. Nasza księgowa mówi ,że nie i po wnikliwym przeczytaniu rozporządzenia i kilku interpretacji jestem skłonna się z nią zgodzić , ale jednoznacznie tego stwierdzić nikt nie potrafi. Przepisy przeczą jedne drugim . A to Polska właśnie... 
Jazda na łyżwach nam nie wyszła . Lodowisko było czynne przez 2 godziny od rana , po nocnych przymrozkach . Wnusi humoru to jednak nie popsuło . Dostała spódniczkę Elzy z Krainy Lodu więc była uszczęśliwiona. 
A tak poza tym to jak zwykle. Mnóstwo czynności, załatwiania , pisania , dzwonienia , gadania. Ale bez pospiechu ; póki co jestem z robotą na bieżąco. 
Jutro zamyślam wyskoczyć na targ, dawno nie byłam.  
Zaczęłam robić sweter . Rzuciłam się na głęboką wodę ; robię od góry , na okrągłych drutach - najpier obojczyk , potem dół i rękawy. Ciekawe czy mi się uda. Tą metodą  jeszcze nigdy nie robiłam.   

5 komentarzy:

  1. czeka Cię więc jakaś informacja urzędowa. Nie wiem może ze " skarbówki" na na kimś musisz się oprzeć.. Taki bałagan to koszmar.
    U mnie drugi dzień pada ale jest ciepło. Miłego czwartku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tego mam księgową . Problem w tym, że jak to u nas bywa , nie ma jednoznacznej interpretacji. Urząd skarbowy powie ,że ma być , przecież im tylko o kasę idzie.

      Usuń
  2. Oj! To czuję, że niedługo będą się nam druty grzały, jak zacznę tak sweter robić i cos mi nie bedzie grało!
    A masz gdzies jakis podpowiadacz, jak się za to zabrać?
    Słonca moc od jeziornej strony podsyłam! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpowiadacza nie mam. Oglądam zdjęcia . Kilka razy przeczytałam ogólny opis jak się robi w jakichś gazetkach i to wszystko. Najwięcej takich ciekawych robótek można znaleźć u Zdzichy. Blog pt. Robótki Zdzichy na blogspocie. Podglądam regularnie co tam u niej i stąd inspiracje.

      Usuń
  3. Oj! To czuję, że niedługo będą się nam druty grzały, jak zacznę tak sweter robić i cos mi nie bedzie grało!
    A masz gdzies jakis podpowiadacz, jak się za to zabrać?
    Słonca moc od jeziornej strony podsyłam! :-)))

    OdpowiedzUsuń