babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 24 lutego 2015

24.02.2015 Sprawy babusine

Mamy prąd na firmowej działce. Wreszcie dziś nam podłączyli. Kiedy woda ? Nie wiadomo . Zgodę musi wydać GDDiK w porozumieniu z policją ( przy drodze krajowej więc chodzi o organizację ruchu na czas budowy przyłącza) a ci mają duuuuuużooooo czasu. 
Ale dobry i prąd póki co . Coś się dzieje choć opieszale.
A poza tym podkradłam z krzaczków koło parkingu faorsycje. Tylko patrzeć jak zakwitnie. 
W pracy dość spokojnie. Odgarniamy pomniejsze zlecenia , na które brakowało czasu. W domu też nic szczególnego. Mężuś przegląda jakieś rysunki a ja przed chwilą skończyłam prasowanie. 
Dziś już definitywnie zamierzam zacząć sweter. Na pewno będzie prosty ścieg , bo efekt załatwi kolorystyka, a fason  ? A kto go tam wie ???? Zobaczymy co z tego wyjdzie. 
Na jutro umówiłam się z wnusią na łyżwy , ale chyba już dziś lodowisko nieczynne. Na pocieszenie mam dla niej spódniczkę Elzy z bajki Kraina Lodu. Będzie przeszczęśliwa  , bo uwielbia tę bajkę i nie będzie jej smutno,że łyżwy nie wyszły. 
Czas byłby ruszyć się z kanapy i połazić trochę z kijkami. Pogoda sprzyja. 

1 komentarz:

  1. Jak zwykle dzień pełen zajęć.. cóz w końcu zwyczajny pracowity dzień. Serdeczności Haniu

    OdpowiedzUsuń