babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 19 stycznia 2015

19.01.2015 Najgorszy dzień w roku ???

Czego to ludzie nie wymyślą . Podobno dziś najbardziej depresyjny dzień roku - tak orzekli psychologowie z Wielkiej Brytanii  . No nie wiem ... Każdy dzień przynosi coś nowego , nawet w najbardziej nudnej pracy , każdy stawia nowe zadania  a wieczorem przywodzi pytanie  - co ciekawego przyniesie  jutro. Kiedyś tak tego nie odczuwałam , ale z każdym rokiem ciekawość dnia następnego  narasta . Pogoda zupełnie nie robi na mnie wrażenia , w natłoku spraw prawie jej nie zauważam. Nie ma wpływu na moje samopoczucie ... Nieeee, zdecydowanie ; Brytyjczycy przesadzili z tym dniem depresyjnym. 
     A u mnie jak zwykle ; życie na pełnych obrotach . To zawodowe życie. Dobrze idzie i oby tak przez cały rok. Dalej myślami nie wybiegamy. W naszym pięknym Kraju to niestety nie możliwe. Nigdy nie wiadomo co nas spotka. 
     Słucham wiadomości i zawiodłam się po raz kolejny. Myślałam ,że Pani Premier okaże się jednak Żelazną Damą i nie ustąpi górnikom i związkowcom i nic z tego . Uległa a Rząd razem z nią  , a my znów będziemy dopłacać do ich przywilejów i łożyć na ratowanie trupa. Porażka . 
     A ze spraw domowych to sypie nam się choinka. Szkoda , myślałam ,że jeszcze trochę wytrwa , przynajmniej do soboty . Marnie wygląda taka wyleniała . Jutro ją rozbierzemy . 
Muszę się umówić na wizytę kontrolną u dietetyczki , w połowie lutego w ubiegłym roku zaczęłam kurację odchudzającą i jestem ciekawa jakie efekty po roku.  Diety specjalnie już nie pilnuję , ale też trzymam się zasad ; jem śniadania, pilnuję godzin posiłków i staram się nie podjadać , choć w świąteczno - noworocznym okresie trochę sobie pozwoliłam na odstępstwo. Ale chyba nie jest źle skoro mieszczę się w ciuchy, które kilka lat wisiały w szafie.
    Za oknem nadal zima bez zimy . 

2 komentarze:

  1. jak wiesz mnie rano ta pogoda powaliła. Nie, żebym zaraz antydepresant musiala szukać ale taka pogoda ma na mnie zdecydowanie zły wpływ. Ja meteopata jestem.
    Choinka ma prawo, już się sypać choć do 2 lutego może stać. Ale Święta już są w archiwum. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bez tych wszystkich choinek i świecideł jakoś tak nieciekawie i zima się bardziej dłuży.

    OdpowiedzUsuń