babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 27 października 2014

27.10.2014 Codzienne sprawy babusine

Vat zapłaciłam - bolało , kawał kasy na przep......e poszło . Wypłatę chłopakom też zrobiłam , opękałam kilka mniejszych ofert i właściwie to wszystko. Na jutro odłożyłam sobie kilka większych faktur i większą ofertę - no , jedną z kilku , które jeszcze mnie czekają w najbliższych dniach. Ze spotkania mężuś z młodszym synem wrócili z kolejnym wyzwaniem . Ogromnym - jeśli dojdzie do skutku to będzie najlepszy kontrakt  w naszej historii, ale zadanie trudne. Coś w tych horoskopach jednak chyba tkwi, że sukces i powodzenie zapowiadają nam na stare lata ... W każdym razie jeśli idzie o pracę , to sprawy mają się dobrze i niech trwa.
Z innych spraw , nabyłam druty numer 5 do rękawic i naprasowanki do skarpetek ,żeby się nie śliskały. Zrobię maluchom takie grubsze tuptaczki , żeby na boso nie biegały. Mają u nas swoje bamboszki , ale i tak wiecznie biegają na boso a rodzice się krzywią . Jak pisałam grubszych igliczek i naprasowanek w mieście nie uświadczy więc zamówiłam na nieocenionej Fastrydze . Tym razem przyszły błyskawicznie. Mam nowe zajęcie na jesienne wieczory. 
Tak w ogóle to mam lenia dzisiaj . Jakoś nie mogę się ogarnąć po tej zmianie czasu , ale minie , jeszcze z dzień , dwa i wszystko wskoczy w swoje tryby.
Tydzień pod znakiem przygotowań do Święta Zmarłych . Wszędzie znicze, kwiaty i wiązanki. Ale też akcesoriów na celtyckie święto duchów pełno w każdym sklepie. Nawet Hortex wypuścił sok w halloweenowym pudełku.  Weszłam na stronę parafii farnej ,żeby sprawdzić o której jest nabożeństwo na starym cmentarzu , gdzie są pochowani mój ojciec i wnuczek i co widzę : 31 parafia urządza "Noc świętych". Coś jakby usankcjonowany i legalny , katolicki halloween. W programie Msza Św. teatr cieni - o życiu Św. Augustyna i coś tam jeszcze.  No cóż świat się zmienia i jak się tak głębiej nad tym zastanowić , to ma to jakiś sens. Próba uatrakcyjnienia oferty ... 

2 komentarze:

  1. Chyba i ja zajrze na te Fastrygę. Nie mam czasu latac po sklepach a i pasmanterii coraz mniej. " Noc świętych" brzmi ciekawie. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzyj , głównie mają ofertę włóczek ale inne rzeczy też , chyba z wyjątkiem koronek .

    OdpowiedzUsuń